Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn
Välkomna!!!
Välkomna!!!
Välkommen Helis!
jasså, tog de kontakt med dig? Så de visste vart o vem som adopterat dig? Bodde du på barnhem? Varför lämnade de bort dig?
Oj, det blev många frågor på en gång.
Välkomna alla nya! Va kul att så många har hittat till denna tråd.
Maria- Jag är oxå jättesplittrad när det gäller frågan om att adoptera själv. 
Det där har jag oxå funderat på. När och vem som lämnade mig. En sak som jag märker tydligt i mitt sätt att vara är att jag har separationsångest. Det tror jag beror på att jag är bortlämnad först av min bio-mamma till fostermamma o sen till barnhem. Jag tycker inte ens om när min man ska åka bort ett par dagar. Det var så när jag var liten oxå, när mamma eller pappa skulle någonstans. Jag är rädd att något ska hända dem så att de aldrig mer kommer tillbaka.
maria1978- jag försår precis hur du menar med att adoptera.
Jag har en storebror som är bio till mina föräldrar o jag har bara sett det som något bra. Jag har alltid kännt mig så efterlängtad o planerad då min mamma alltid sagt att hon vill adoptera ett barn. (även då de kunde få barn själva)
Jag menar nu inte att andra adopterade inte är lika efterlängtade. Hoppas att ni förstår hur jag menar)
Välkommen CuteD!
Välkomna Aldeburgh och Leos pappa!
Leos pappa- det är klart att du får vara med här! du är ju oxå adopterad o ch har fått barn  

Jag fick oxå en son men hade det varit en tjej så skulle hon fått ett av mina koreanska namn. Mitt koreanska efternamn är oxå Kim men det tycker jag inte så mycket om så det fick han inte som andranamn.
Välkommen hit Oji!
Välkommen FINE!
Det senaste var att vi från Korea konstaterade att alla heter Kim eller Park i efternamn  

Fine- har du döpt din dotter till nåt av namnen du fått med från Chile?