Inlägg från: Destined star |Visa alla inlägg
  • Destined star

Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn

heeeeeeeeeeej tjejer...oj så många vi blivit ...jättekul Känns som en evighet sen jag var inne på fl... har varit i s-holm o hälsat på föräldrar o kusinerna mina jätte trevligt...appropå smink så tycker ja det e gör-svårt med med makeup creme...rätt nyans liksom men o andra sidan e det inte ofta smink kommer på en i alla fall....ha det gött måste passa på att ha lite egen tid framför tv:n snart...den tiden e ju inte alltför många minuter på dygnet o gissa vars man hamnar fl

• Destined star

lillvicky har fått en gosse....

• Destined star

min äldsta son har verkligen ärvt mina fransar...men han tycker de e rätt lätt jobbigt med alla kommentarer.. vi kan knappt korsa torget utan att typ (utan att överdriva) tre pers kommenterar dem.. visst e man lite stolt men han har hört det hela livet o e såååå less..ja ja brukar han svara ja vet.

• Destined star

så nu har jag läst en del.... jag både håller med o inte håller med pyret... jag är själv från s-holm även om jag nu inte bor där ser mig till 100% svensk o har mött minimalt med kommentarer, kanske mycket för att jag kom till sverige 74 då adoptoinerna inte va lika vanliga som på senare tid även om det va en hel del redan då...men tyvärr finns det en del som inte bara fattar o då kvittar det nog vart man bor även om en storstad gör en mer en i mängden... fast jag vart lite orolig för att det skulle bli tjall på tråden när ja satt o läste pust... denna tråd e aldeles för bra för det...

måste bara skvallra lite fast det e liiiiiiiiite hemligt men jag har vunnit en vinst som rätt så stor... i alla fall för lilla mig... eftersom man bor i en liten håla som jag gör(som jag gillar, hålan alltså) känner en del som kikar in o så...vill bara vänta med vad men så himla svårt att hålla sig... fick reda på det i da..

• Destined star

tack..... kan inte hålla mig....det är en bil.... känner mig nog fortfarande i förvirrat tillstånd..... här hemma har vi drabbats av magis... mini e inte så pigg....

• Destined star

Eunyoung: grattis , va kul..ska strax in o kika på underverket Fine: första gången jag gick med i miljonlotteriet så sa det bara smack.. de har inte ringt än så nu e man lite oj drömde ja fast ja har juh kopia ....

Nu har ja drabbats av nån konstig definitivt ej ren odlad magis...

• Destined star

vad roligt med fler till vår tråd...välkomna alla nya.. simon har ställt sig upp för första gången i går...tänk att man blir så himla glad för minsta framsteg....

• Destined star

om ja e hos mina föräldrar eller rättare sagt vet ett datum i god tid så kanske ja kan hänga på mina föräldrar bor i järfälla... gu så kul det skulle va....

• Destined star

EV. träff i Stockholm:
    F.I.N.E. - Jenny och Naomi
    CuteD - Daniela och Iah
    CS68 = Christin och Jacob
    michanna = Anna med Michaela,erik och thomas.
    Oji - A-K & Emilia
    maria1978: maria och zeb och kanske en bebis beroende på vilket datum vi bestämmer
    sara76 - Sara & Elin
    Jolo- Johanna och Filip
    Myrna - Pernilla & Elliot
    Lime25 - Lisa och Isabel
    (Lussan - Sussi och Cornelia)
    destined star-nina o simon,filip

ska kolla datum efter fredag för vi ska byta schema på jobbet plus att jag precis lämnat den åldsta killen den 2-11

• Destined star

he he e jag den enda indiska då???? ja nu finns det några nya bilder på killarna i mitt bildgallrie

• Destined star

hej det va ett tag sen fullt upp som vanligt.... när det gäller träffen så kan det bli tufft för min del...först e ja o hämtar oscar den 28 o sen lämnar den 4/11 o däremellan jobbar jag , börjar min heltid i november plus att jag ska upp till jul så jag får ta det nån annan gång eller om nån fixar i gtb då kan jag ev vara med då gubben jobbar där o vi kan åka med han.. känns lite trist...

Myrna... va trist att hon inte vill ge sig till känna... hon kanske har sina skäl eller att det kan va för smärtsamt för henne...finns säker många orsaker.....
    tror inte att de skulle hitta mina bio... min mamma lämna bara mig på sjukhuset o sen försvann hon.... min mamma försökt ta reda på fakt om min mamma men ingen visste nåt o kunde rätt dålig engelska...känns i alla fall kul att hon ansträngde sig att ta reda på sånt för min skull....

oj så långt det blev då.... o välkommna alla nya....

ghostman eller va det va för nick.... ja känner igen mig lite i det du skrev

• Destined star

heeeeeeeeeeej....

nnu har simon fått utslag över hela kroppen o fick höra att min kompis son fåt scharlakans feber o simon e jätte lessen stundtals o skriker som om nån skulle ha hoppa på han så det känns som ja kan utesluta tre dagars feberns utslag... ska till doktorn i morgon vi andra i familjen e oxå sänkta o febriga.... suck ska vi aldrig bli friska vaddå anti man kan bli då....

• Destined star

streptokocker!!!!!! ja kul e det nästan jämt det blir väl pencillin till hela familjen kan ja tänka... min mamma lämna mig på sjukhuset o sen försvann hon.... det var ett kombinerat sjukhus-barnhem... har inte en susning om nåt om henne

Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn