Inlägg från: maria1978 |Visa alla inlägg
  • maria1978

Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn

Välkommen alla nya!!
    Hoppas att ni alla har haft en super helg. Här istan har det vart marknad, så vi har slösat en del pengar Men kul va det med!!

F I N E: Jag fick med mig mitt namna från chile. Maria helt simplet vanligt och.... 

• maria1978

Myrna: Jobbigt att inte få sova hela nätter. Hur gammal är din son??

Sofina och Sara: Tufft gjort att sälja allt och bara flytta!! mkt imponerad!!

• maria1978

*Honey1982 (Maja), 24 år från Jönköping. Adopterad från Sri Lanka. 1 son (född i Januari-06).

*Jolo (Johanna). 28 år. Uppsala. Sydkorea. 1 son född mars 06.

*Helis (Helena), 29 år, Göteborg, Sydkorea, 2 döttrar, mars 03, juni 06

*Sara 30 år,göteborg/phuket , Thailand med dottern sofina, mars 06.

*michanna ( Anna) 29år, Enköping, Chile, 3 barn -99,-04,-05

*lollolo (Louise) 25 år, Mölndal,Guatemala, 1 son född Aug-05

*jennsan ( Jenny) 26år, Stockholm, Indien, 1 son född Mars 05, och väntar 2:a barnet.

*maria1978 (Maria) 28år, Västerås, Chile, 1 son född  juni-00 och väntar 2:a barnet.

• maria1978

Myrna: Jag kan verkligen förstå att det e tuff med en liten, snart är det min tur igen. BVC brukar ju ha bra råd. Jag tror nästan att jag glömt bort bebis tiden Hoppas att det ordnar sig och att blir en nöjdare kille med gröt eller välling eller nå!!

Nu är det dax för första dagen på jobbet efter semestern *fy*

• maria1978

Tittar in så här på morgonkvisten och ville önska er alla i tråden en super dag!!

Själv är jag super trött, men va tvungen att maka mig upp skall till bm.

KRAM KRAM ALLA!!

• maria1978

Myrna: Tack, å det gick bra hos bm!!

Ja, varför heter det blandbarn?? Låter igentligen inge vidare... hmmm

Zeb vägde 3525 och va 50 lång när han kom på bf. Vet inte vad som tittar ut i oktober?? Något i den stl kanske...

Jag själv är kort 1.54 Å zeb är inte speciellt lång han heller...Följer sin kurva. Iof så har han en pappa som är 1.85 så vi får se vad det blir av honom!!

• maria1978

Myrna: Vanligt rutinbesök med mätning och hjärtljud. BF 29/10 Vi vet inte vad som gömmer sig i magen. Va lite inne på att ta reda på det ett tag, men sen kom vi överäns om att det är mer tjusning att inte veta. Å få se när bebisen kommer upp på magen!!

TYcker det skall bli spännande att se vad som blir av våra Kids sen. Om dom blir långa eller korta eller vem dom har flest anlag ifrån?

HA det bäst alla!!

• maria1978

Egentiden går nog till FL
    Nej, men jag försöker iaf någon gång krypa ner i badkaret med en bra gravid tidining eller nå i den stilen. Tända ljus och bara vara. Iof är det när sonen sover och sambon sitter vid sin dator. Just nu har jag egentid sen i onsdags. Sambon är på konferans kryss till helsingfors och sonen är hos sin pappa tills på söndag. Å gissa när man har gjort allt det där va ensam man känner sig. hmmmm Å sover dåligt gör jag med när båda två är borta...Konstig man är då!!
    Fast man igentligen bara ska njuta och vila!!

Hoppas att ni alla får en bra helg!!

• maria1978

oji: Du jag kan känna som du, jag har oxå 35 på min fötter. Å oftast tar dom bara in ett eller två par av vissa udda stl. De e så trist.
    Den enda fördelen är ju att sprotskor betalar man mindre för..BARNPRIS

Nej, någon mer med små fötter som har nå bra inköpställe...???

• maria1978

jag va super knubbig när jag kom till sverige. Min mamma hade förväntat sig en undernärd ficka när jag kom. Hade drömt mardrömmar om dropp och sånt. Å till sverige kom jag...SUPER RUND!!

Jag har oxå breda fötter + att dom är små...Å sen har jag vader för 1½. Så höga stövlar är bara att glömma.

Kingsize får behålla sina skor. Tyckte inte det fanns mkt snyggt alls. Iof är jag sportsko tjejen. Men iaf Någon gång är det ju kul med snygg skor. Å Jag tror att jag blivit sportsko tjejen bara för att jag har haft svårt att få tag i skor.

Å jag håller oxå med att att tråden är super kul!!

Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn