• Myrna

Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn

Sofina och Sara: Kanske det...

• Myrna

Hej alla! Sonen har somnat in för natten för en timme sedan och jag har hunnit ta ett långt bad. Nu återstår väl en timme innan första "nattmålet". Känner mig nästan stressad över att ha den här egna stunden. Känner att jag borde göra något vettigt av min egentid men hamnar som vanligt framför skärmen och FL. Kräver liksom lagomt mycket hjärnkapacitet...

Vad brukar ni göra med er egna tid (om ni lyckas få någon)?

• Myrna

Kom lite från ämnet, sorry...

från det ena till det andra, vad hände månne med de två männen i tråden?

• Myrna

God morgon!

Lussan: Jo, på tok för mycket av vuxentiden går åt till att plocka i och ur diskmaskinen, vika tvätt, plocka undan och torka av både här och där. Försöker slappna av och bortse från stöket men det är svårt när man är hemma så mycket.

Miia: Varmt välkommen! Vi är rätt många "ex-koreaner" nu. Söt son!!

Visst är blandbarn sötast ändå? (Varje gång jag skriver "blandbarn" känner jag mig som en unken rasbiolog men, tja, ni fattar vad jag menar...)

Jolo: Så skönt det måste vara att kunna kila iväg ewn stund sedan sonen somnat! Ser verkligen fram emot det....

• Myrna

Maria: Trevlig helg på dig du med och alla andra också!

Försök njuta lite av din alldeles egna helg, Maria.

• Myrna

Destined star: Att klaga är helt OK tycker jag! Även om man älskar sina barn och det familjeliv man nu valt så finns det ju onekligen stunder då man ställer sig frågan hur man ska orka ännu en natt med störd sömn...

Själv har jag fått sovmorgon till tio! Sambon är ute och drar barnvagnen så jag har fått duscha och äta frukost med tidningen i lugn och ro. Kunde naturligtvis inte låta bli att tömma diskmaskinen av bara farten också men det skulle ju göras

Vad lugnt det är i tråden? Har vi tömt alla ämnen kring ämnet eller har folk helt enkelt liv utanför hemmet/FL?

Tycker för övrigt att det här är en av de trevligaste trådarna jag hängt i. Det blir så ofta diskussioner och tjafs i andra trådar men här (peppar, peppar) är stämningen god!

• Myrna

Jag har också 35:or och dessutom BREDA sådana. King Size i Stockholm har både små och stora storlekar men de är ganska dyra. har faktikst aldrig kollat in hos dem. De finns även på nätet: www.kingsizeskor.se/

Scorett, som ju är en kedja, brukar ta in 35:or men de brukar gå åt som smör i solsken. De tar förmodligen bara in ett fåtal par.
    Letade snygga vinterstövlar hela förra hösten utan resultat och fick nöja mig med ett par 36:or från Din Sko som fungerar med tjockaste sulan i...

• Myrna

Jolo:Jag var jättetjock redan från början!!

Problemet då var att mina föräldrar inte hittade några dojjor som gick runt mina feta vrister...

Min son är dock inte lika fet... ännu i alla fall.

Din son ser ju inte heller speciellt tjock ut.

• Myrna

Kollade lite på kingsizesidan och jag tycker nog att de har rätt fula skor...

Nej, dags att försöka på lite sömn nu. Syns imorgon *gäsp*.

• Myrna

Jag har också ankfötter så när jag väl hittar 35:or är de nästan alltid för smala. Tur man gillar sneakers....

Nä, Kingsize är som sagt både dyra och tycks ha ett ganska tantigt sortiment.

S o S: Är du och din syster bio-syskon?

Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn