Vi 86:or som tycker att bilda familj är det bästa vi gjort!
Tänkte starta en tråd där vi mammor eller blivande mammor kan prata med varandra om våra upplevelser, erfarenheter och våra alldeles underbara små barn!
Alla är välkomna!
Tänkte starta en tråd där vi mammor eller blivande mammor kan prata med varandra om våra upplevelser, erfarenheter och våra alldeles underbara små barn!
Alla är välkomna!
puff
hallå Jag heter Linnea och har en son som snart är 7 månader gammal, tycker att det är jätte kul att vara mamma roligare än vad jag trodde faktiskt! Alla säger bara hur jobbigt allt är när man är mamma så man hade ju förväntat sig "värre"
Heej, välkommen!!
Själv har jag bara varit mamma i 4 veckor, så jag har inte riktigt "vant" mig än
Men jag håller med dig, det är jättekul att vara mamma!
Jag är såå lycklig över min familj!
Hur ser ditt liv ut annars och så då?
Nej, det kan ta lite tid att "vänja" sig, det gjorde det för mig Annars bor jag med min sambo som är 25år i en lägenhet med tre rum + kök. Jag tog studenten i våras, ett år efter eftersom jag hoppade av i ettan och började på ett nytt program. Jag är just nu mammaledig men ska sedan plugga lite komvux sedan högskola hade jag tänkt mig! Min sambo jobbar heltid. Hur är det för dig!?
Hejsan! Jag är 86 fick en liten kille 18 februari 2005 sen fick jag en tjej 5 april 06 så jag har två barn tillsammans med deras pappa Dan på 24år. Vi bor tillsammans i ett hus. JAg älskar att vara mamma har gjort det sen dag ett, helt klart det bästa jag någonsin gjort! =)
Linniz
Okej, det låter ju jättebra!
Själv har jag inte tagit studenten, hoppade av
Hade sån fruktansvärd problem med migrän så jag kunde knappt vistas utanför hemmet
Hur länge hade ni varit tillsammans innan ert barn kom då?
Själv har jag och min sambo (som dessutom är en 88:a
) varit tillsammans i 1 ½ år.
AbsolutCilla
Hej och välkommen!!
Två barn?! Vad roligt! Hur känns det att ha två barn så tätt?
cateye3 Det går fatiskt jätte bra var jobbigt dom första 2 månaderna blev snitt med nr 2, plus att min sambo fick jobb så jag var själv hemma men de gick de med! Nu tycker ja att det går jätte bra..kan bara vara lite trött när jag varit uppe med nr två halva natten och nr ett vill stiga upp kl 6 men men.. Hoppas på att dom kommer gå bra i hop när dom blir äldre. Jo måste bara säga att nr två var inte planerad.. men ändå älskad och välkommen! =) Nr ett var planerad, hur var det för er planderade eller oplanerade barn!?
JAg och sambon hade varit i hop 2 månader när jag blev gravid med nr ett fast vi hade känt varandra typ hela livet..
AbsoluteCilla
Oj, det måste varit en väldig utmaning den första tiden!
Hur går det nu då? Hur är den äldsta mot den minsta osv?
Vårt barn var planerat, men det blev ändå som en väldig chock när jag väl var gravid
Okey, jo det var tugnt.. vi hade dessutom inget kök för vi höll på och riva nedre våningen när vi fick åka in på bb. Min nr 1 var 1,1år när nr 2 föddes så han var inte svartis eller nått sånt.. Han är jätte snäll pussar ger tutten osv.. Men som sagt nu går det jätte bra är fortfarande hemma själv, och det går bra.. men ibland känns det som om man har för lite armar =) _Nå annars då planer för nr två? =)