• Anonym

Cytotec missfall

Hej du!
    Hade exakt som du för två månader sedan.
    Råder dig att inte ta Cytotec, du kommer att börja blöda som fan av dom. Klarar du att se det som kommer ut? Det ville inte jag.
    Jag gjorde en skrapning utan dom, fast då hade det börjat blöda av sig själv, ca två veckor efter vi fått veta att fostret dött.

• Anonym

PS.
    Jag råder dig att göra en skrapning ytan att at Cytotec, jag tyckte det kändes bäst så.

• Anonym

Speglingar: Självklart upplever alla olika, men Cytotec ska ju se till att det sätter igång och jag fick rådet att ta dem hemma, och när jag frågade om jag skulle börja blöda av dem, sa ssk tveksamt "jaa.." och då frågade jag varför hon inte meddelat det så att jag skulle veta, då sa hon inget utan tittade bara på mig.
    Jag vet flera som fått liknande svar.
    Men om du inte vill se och bara sova bort som du säger, så tycker jag att du ska beställa en tid för skrapning så fort du kan.
    Jag gick med mitt i magen i två veckor för att det inte fanns tider (veckan före midsommar) och det kan jag säga var INGEN höjdare...
    Jag hade inte ett dugg ont efter skrapningen och jag blödde i ca en vecka.
    Gör som du känner är bäst för dig, du måste tänka på dig själv nu och ingen annan.
    *kramar*

Svar på tråden Cytotec missfall