kök
Vi köpte klickgolv som såg ut som klinkersplattor till vårt kök, det blev jättesnyggt.
Vi har blandat olika träsorter i köket och jag tycker det blev bra.
Jag har bilder i galleriet under "vårt hem"
Vi köpte klickgolv som såg ut som klinkersplattor till vårt kök, det blev jättesnyggt.
Vi har blandat olika träsorter i köket och jag tycker det blev bra.
Jag har bilder i galleriet under "vårt hem"
Klarabelloko: Ja golvet är beige men det fanns i fler färger, det är köpt på Byggmax.
Emmas säng är från Ellos och den verkar rätt ok. Vi har köpt den begagnad så den är ju använd ett tag men den än inte ranglig alls utan väldigt stabil. Jag tycker den verkar bra.
Käckt att man kan skjutan in skrivbordet under sängen om man vill ha mer plats! Super för oss som har en bäddsoffa brevid...
Klarabellako: Vi funderade länge och velade fram och tillbaka på vilket märke av klickgolv vi skulle köpa, om vi skulle ta det dyra eller det billigare.
Jag mejlade till Pergo (vilka har dyra golv och ska vara bra) och frågade vad som händer om lillan, hunden eller någon anna spiller ut vatten på golvet och jag inte ser det så det får ligga ett tag? De svarade att man bör torka upp det så snart som möjligt och att det inte fanns några garantier på golvet vad det gäller vattenskada.
Vi resonerade att då köper vi det billigare golvet för det var lika slitstarkt som Pergos och så kan vi i värsta fall byta om ett par år...
Han som sålde oss golvet sa att han hade det i sitt kök och han hade hundar och barn och det var jättebra.