Höst & vinterkläder -enkät
vilka höstskor ska ni köpa? Har köpt kavat skor samt jogging och både vanliga gummistvlar och fodrade!
vinterskor? Jag köpte på rean ifjol och dessa kommer hon kunna ha i år! Ett par fodrade kavat och ett par snowjogging
overall? Japp en på löindex på rea ifjol och en reima
2 delat set?Bara för att ha till fint tycker det är enklare med overall och så blir det inte bart någonstans
vilka handskar rekommen derar ni? Svår fråga. har hört att reima ska vara bra men jag har inte testat. har köpt älgskinnsvantar som jag hoppas ska hålla Tuvas händer varma samt såna där grejor som man sätter i vantarna och overallen så hon inte kan ta av sig.
har ni typ bävernylonsmössor lr tunnare? Tycker bävernylon är helt suveränt! har även andra tunnare mössor
kanske tom huvor? Vi har en "rånarluva" när vi åker skoter!
vilka vinterskor ska ni köpa? kavat och snowjogging samt ett par "fin" skor eller jag har redan köpt!
och hur många skor av vinter/höst skor köper ni? Sammanlagt blir det väl 3 par / årstid
när börjar ni inhandla allt detta? ¨På rean året innan har man ju lite koll på overall storlek så man kan göra riktiga fynd! Så jag har nog rean köpt allt utom möjligen en mössa och ett par reima vantar!