• Anonym

Mannens uthållighet

Själv "In-och-utet" kanske pågår typ 10-15 minuter. Ibland mycket kortare beroende på. När man har småbarn får man ju skynda på lite . Vi har väl aldrig haft sex länge, men det har alltid varit bra. Har aldrig varit sådär jättemycket för jättelånga samlag. Va tillsammans med en kille en gång som gick på amfetamin (visste inte det då) som kunde ha maratonsamlag, och det blev änna bara jobbigt...

• Anonym

Vi har ofta mkt lek innan själva sexet och det gör att min man kan guppa ca 40 min ibland längre..

• Anonym

Min flicka brukar klaga på mig att jag är "seg" emellanåt, okej det kan vara irriterande att det kan bli problem med snabbisar på 5 minuter, men jag vill ju njuta, dessutom krävs det en del jobb för mig att komma, jag har aldrig varit en sån som kommit i brallan bara en tjej har tafsat på mig. Och har aldrig haft några "klagomål " förr heller... menmen, ibland passar det, ibland inte.

Normalt tar det väl 30 minuter iaf med förspel, ibland 15-20 ibland när vi har tid och är barnlediga kanske en timme eller så.

• Anonym

här är det kvinnan som är snabb. Ibland alldeles för snabb. ;)

Hinner lixom inte till förrän hon är klar....

• Anonym

aldrig tagit tid på honom men han har inga problem med att hålla sig tills jag är nöjd..dvs har kommit 3-4 ggr & det brukar väll ta en halvtimme eller så.Själva sexet alltså.. han har ju stånd från början under förspelet oxå och det är ju olika lång tid hur länge vi har det. Min man blir snart 31 så pur ung är han väll inte längre *hi hi*

• Anonym

Min man är en 4 sekundare... Tråkigt ibland men så har det alltid varit.. Bästa sexet är då han är full, då kan vi hålla på några minuter iallafall..
    Vi har löst "problemet" på så vis att han smeker mig tills jag "kommer" (skulle jag ta på hans penis under tiden han smeker mig, ja då går det för han) sen är det "in ut sprut slut"....
    Men jag älskar honom endå..

Svar på tråden Mannens uthållighet