Vilken skötväska har ni?
Vad har ni valt för skötväska?
Är ni nöjda med den?
Varför? / Varför inte?
Vad har ni valt för skötväska?
Är ni nöjda med den?
Varför? / Varför inte?
Jag/vi har ingen skötväska för jag tyckte alla var så fruktansvärt fula. Däremot har vi en helt vanlig svart väska som jag hänger över handtaget. Den funkar skitbra, var billig, är snygg och rymmer exakt precis så mycket som jag behöver ha med mig. Har aldrig fattat vad folk har i sina skitstooora fula (förlåt) skötväskor. Lycka till!
JAG har en militär blå Skip hop som jag är jätte nöjd med.
Och så har jag en Björn Borg väska som är lagoom storlek för shoppingturen .
Har inte köpt någon ännu då jag bara är i v17, men har kollat på Skip Hop Dash Camo.
militär blå skip hop här med. Men bara för att jag kom över den billig begagnad. Men är ine så nöjd. Visst är den snygg, men det finns ju ingen plats.
har haft en vanlig svart från BabyDan men nu ska jag köpa någon av dessa (de 4 längst ner på sidan, dock inte den svarta):
www.babyland.se/frameset.aspx
synd bara att det inte finns bild på insidan för det är just det jag gillar med väskan, massor av fack.
POP´s.
hittade visst en bild om du vill se.
www.kaufengel.biz/artikelbilder/Allerhand_Wickeltasche_201704025_g.jpg
Skickade för tidigt
Den e jättebra ! MAssa rymliga fack och snygg!!
Po.ps skötväska. Har letat skötväska länge och fick för nån vecka sedan tag i denna och den verkar vara hur bra som hellst. Mycket fack som man även kan ta bortifall man vill använda den som en vanlig väska eller för att tvätta den.
Lycka till med köpet!!
prinsens,
Har du någon bild på din skötväska?
Är lite nyfiken. Har hört så mycket bra om den!