Unisex kläder för barn-tråd
Lingon & Blåbär kläderna, så e de ju ett plus att man genom att ha en visning själv får ett plagg gratis...hade en visning idag!
Lingon & Blåbär kläderna, så e de ju ett plus att man genom att ha en visning själv får ett plagg gratis...hade en visning idag!
H&M har färgglada långkalsonger...bläddra just i katalogen...finns i rosa i katalogen har dock inga förväntningar att hitta det i affären. Ifjol hade de dom endast i katalogen...dumt. Ska ha till mina döttrar, mycket mer praktiska än strumpbyxor!
Skrattmås: hehe...det förstås!
I min katalog har de fodrade byxor till tjejer också;)
Sudd: Ahh, ok ..jag tittade på storlek 86 och uppåt:)
Saselana: Dom kläderna va snygga:) fast varför måste dom ha bikini till småbarn, tycker jag e sjukt:(
Beckah82: Han passade jättebra i tröja nr. 2:) den helrosa faktiskt!
"Jag är lite tveksam när det gäller strumpbyxor. Inte för att jag inte tycker både tjejer och killar kan ha det utan för att jag minns själv hur jäkla obekvämt det kunde vara när de korvade sig och liksom hängde i grenen. Sen tycker jag att barnen halkar runt i dem så jag föredrar själv långkallingar och strumpor med "broms""
Precis;)
Sen måste jag klaga lite på strumpbyxor;) Till exempel L&B:s strumpbyxor är jättebra. Första dottern har ganska stora fötter och lillan har små fötter, men L&B strumpbyxor kan de ha samma för de drar ihop sig så bra...eller töjer så bra. Men i övrigt har jag suckat många gånger, vissa har så små fötter så de e inte klokt och vissa så stora så jag kunde ah denm själv nästan...