• Anonym (snusk)

jag läcker bajs

De senaste 2-3dagarna läcker jag bajs, inte mycket men iaf så att man konstat känner sig smutsig(även om det inte är jämt)
    blir märken i trosorna, men jag vet att det kan bli så när man pruttar o e dålig i magen, men detta händer mig utan pruttar..
    Sen så e det så kladdit att det är as svårt att få bort...

kan detta bero på:
    * ätit ca 7kg vattenmelon
    * börjat med hemofer(järn)

är gravid i v 26?

• Svar på tråden jag läcker bajs
  • Anonym (snusk)

nån?

• Petra i Kattland

Järntabletter är ju allmänt känt att man kan bli dålig i magen av. Kanske kan pröva nån annan sort?

• Cat3

Alla ovanstående. Möjligtvis inte melonen, vet inte om den gör en lös i magen. Järnet och att du är gravid gör att tarmarna inte fungerar normalt

• ceci lia

Ja 7 kilo melon kan ju vara en orsak

• Anonym (snusk)

har ätit 7kg på två dagar..
    hemofer ska ju va snällare än niferex

• Anonym

Testa att äta Dofilus fil. Brukar funka för mej när magen spårar ur.

• Anonym (snusk)

ska skicka iväg gubben om han kan slita sig fr tv´n, jag har inte nån lust att gå, känner mig sååå ofräsch

• Anonym

Vad menar du, att du inte hinner till toan utan det kommer i trosorna? har du normal avföring eller har du diarre? beror det på att du torkar dig "dåligt efter nr 2" så att det blir spår i trosorna? jag kan ibland få så kallade "bromsspår" om man har lite kladdig avföring, man kan ju hålla på och torka hur länge som helst och det blir ändå inte bra.

Av järntabletter brukar man snarare blir förstoppad än lös i magen.

Om du är gravid så blir det ju ett väldigt tryck på hela underlivet på ändtarmen oxå.

• Anonym (Lalalaaa)

Herregud 7 kg vattenmelon på två dar?? Har du BARA ätit det och dryckit så är de nog därför du "läcker".

Svar på tråden jag läcker bajs