Inlägg från: Anonym (snusk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (snusk)

jag läcker bajs

De senaste 2-3dagarna läcker jag bajs, inte mycket men iaf så att man konstat känner sig smutsig(även om det inte är jämt)
    blir märken i trosorna, men jag vet att det kan bli så när man pruttar o e dålig i magen, men detta händer mig utan pruttar..
    Sen så e det så kladdit att det är as svårt att få bort...

kan detta bero på:
    * ätit ca 7kg vattenmelon
    * börjat med hemofer(järn)

är gravid i v 26?

• Svar på tråden jag läcker bajs
  • Anonym (snusk)

nån?

• Anonym (snusk)

har ätit 7kg på två dagar..
    hemofer ska ju va snällare än niferex

• Anonym (snusk)

ska skicka iväg gubben om han kan slita sig fr tv´n, jag har inte nån lust att gå, känner mig sååå ofräsch

• Anonym (snusk)

jag har inte diarre, jag har även ätit vanlig mat, jag torkar ju mig tills det är rent sen nästa gång jag går på toa är det tillbka

• Anonym (snusk)

jag känner mig så äcklig, bara gråter o gråter..uscha jag orkar inte hur länge som helst med detta, känns som en evighet, skäms som en gris, vågar inte visa mig för min man i underkläder

• Anonym (snusk)

jag menar att jag vågar inte sova i bara trosor..då det kanske syns på morgonen, och än har inte nått hamnat i trosorna men det finns i rumpan...har inte ont i rumpan el hemorojder, torkar helt rent, ibland duschar jag även efter jag kissat då jag vill vara säker på att det är rent, o 5mmin senare är det tillbaka

• Anonym (snusk)

Anonym:
    tack för länken, det var bra läsning

Julmusten:

bindorna täcker väl inte analen? tack för tipsen, ska testa..

• Anonym (snusk)

som jag har sagt tidigare i tråden, så har jga även ätit annan mat! men jag vet att det är mycke melon, men det är allt jag orkar få i mig i vätskeväg just nu...är ju så varmt. hoppas att detta beror på melonen då jag aldrig har varit med om detta tidigare, avaktar ett par dagar innan jag kontaktar VC o ser om det lugnar ner sig, är inte jätte kul att flasha upp en rumpa för en läkare och man dessutom vet att det kanske inte är helt rent

• Anonym (snusk)

har inte läckt sen igår!! uj va skönt, kanske berodde på för mycket vattenmelon då :-P

• Anonym (snusk)

Nej, vi har inte analsex*uscha*

Svar på tråden jag läcker bajs