Inlägg från: Polgara |Visa alla inlägg
  • Polgara

Min katt är på Albano djursjukhus..

Min gamle kisse orkar inte med värmen och blev fort uttorkad samt att han under en tid kräkts, men han har ätit och druckit samt gått på sin låda så vi trodde inte att det skulle bli så här.Gråter (Han har ju varit "skröpplig" ett tag och det har blivit en del vändor till veterinären osv..)

I morse när min man gick upp så fann han 2 spypölar samt att han bara låg stilla på köksgolvet och han hade även bajsat på sig lite. Ledsen

Jag fick åka in akut då jag ansåg att han blev så trött nästan apatisk...så hemskt! Gråter

Dom tog 4 röntgenbilder och dom ska göra en gastroskopi samt ta blodprover men först var dom tvugna att ge vätska i nacken då det inte gick att sätta kanyl!
    Nu kan jag inte sluta tänka på honom och undrar så klart hur han har det och om han längtar hem...usch sån ångest...min kisse..min bebis...

Djursjukhuset skulle ringa mig i morgon och meddela hur det är och om jag får hem honom eller om det är så illa med honom att han måste avlivas...Gråter

Ville bara skriva av mig lite...

/Ledsen Polgara

• Svar på tråden Min katt är på Albano djursjukhus..
  • Polgara

ninni: Usch då!Vad var orsaken till att hon blev dålig?

Min kisse är 15 år så han är ju ganska gammal så jag hoppas ju att dom kan hjälpa honom, att det "bara" är magkatarr....risken är ju som dom sa att det är en eller flera tumörer...

/Polgara

• Polgara

tomas och alex: Tack så mycket! Får ju hoppas på det bästa.

• Polgara

Tack så mycket för ert stöd och uppmuntran. Just för tillfället vet jag inget nytt utan jag väntar på att dom ska höra av sig som avtalat. Men frågan är om jag kan hålla mig från att ringa själv...har såvit så dåligt och nu har jag huvudvärk...saknar honom så otroligt..på nätterna ligger han ju i fotändan av min säng...och det var otäckt att inte känna hans värme...

Tack än en gång för ert stöd och jag kommer naturligtvis rapportera under dagens lopp.

Mvh Polgara

• Polgara

Dom ringde just....njurarna är jättedåliga,de har tagit nytt blodprov och de svaret får jag om ca 2 timmar...men de första svaren är inte bra så..jag förväntar mig inget under tyvärr...nu måste jag ta till mig den dystra sanningen..inte helt rätt och jag vet ärligt talat inte alls vart jag ska göra av mina känslor...det är ett enda virr varr just nu.
    Hoppas att jag kan få älta här inne??

/Sorgsen PolgaraGråter

• Polgara

Grejen är att han redan äter specialfoder...det som gör saker värre är ju att hans muskelmassa är försvagad..pga av han har kompenserat sina dåliga njurar så han tar energin från andra organ...levern..har ju ochså tagit stryk..så det ser inte så bra ut..men jag vet ju definitivt besked snart...

/Sorgsen Polgara

• Polgara

Jag har skrivit ett nytt inlägg tjejer.....Gråter

Svar på tråden Min katt är på Albano djursjukhus..