• Anonym

Köpa dildo??

Min sambo blev jättesur när jag nämnde att jag var sugen på att inhandla en "rabbit". Vi pratade om det och han påstår att det "Är äckligt och att det bara är gamla kärringar som har sånt." Min erfarenhet är att det inte alls stämmer. Jag är ung och alla mina vänner i samma ålder har någon form av dildo/massagestav. Han blir verkligen skitsur över det här... Han säger att det känns mer ok om jag inte "stoppar in" den. Jag vet inte om det skulle få honom att känna sig otillräcklig på något sätt, men det har vi också pratat om och jag har sagt att det verkligen inte är så! I övrigt är vårt sex jättebra å enda nledningen att jag vill köpa en rabbit är att jag vill prova eftersom mina kompisar tycker att det är så bra. (Å det här är ju liksom inte en sån grej som man kan låna bara för att få testa.. ) Mina tidigare erfarenheter är att killar blir upphetsade av sexleksaker och gärna vill använda dem i sängen, därför blev jag lite chockad när min sambo nästan gick i taket när jag förde det på tal. Å jag börjar bli lite sur för att han säger att jag inte "får". (Självklart får jag väl köpa vad jag vill,e mn jag vet att han kommer att bli sur då.) Då känns det som att han inte kan unna mig den njutningen. Vill han inte att jag ska h det skönt? Det verkar ju nästan som om han blir "svartsjuk" på dildon.
    Vad säger ni? Är det vanligt att killar tycker att det är "äckligt" med sexleksaker och vad tycker ni att jag ska göra? Låta bli att köpa en för att bevara familjefriden eller köpa en fast min kille inte vill det? Jag vill verkligen testa...

• Svar på tråden Köpa dildo??
  • getingmidja

Synd att du fick den reaktionen!
    Trodde faktiskt att de flesta killar uppskattade såna initiativ...herregud, det är ju inte så att du ska dumpa honom till förmån för "kaninen".
    Sen borde han veta att det ofta krävs lite mer för att en tjej ska njuta fullt ut.
    Köp den, du lär inte ångra dig i första taget...inte i något tag alls!

• Moch

Köp du, han kollar säker på porr... samma sak

• Anonym

Ja han kollar på porr, det vet jag och det erkänner han utan problem. Det stör mig inte alls...

• Anonym (med dildo)

Vad tråkigt att du fick en sådan reaktion, hans kanske e rädd för att den ska ersätta honom.
    Men kille köpte en till mej och han tycker själv att det är upphetsande.

Men om du vill ha en,  såklart att du ska köpa en

• Moch

Då skall du fråga varför han tittar på porr. Och vad skillnaden mellan hans porr och din dildo är.

• Anonym

Getingmidja: Nej, precis, inte så att rabbitten kommer att bli ett substitut på något sätt! jag vill ju absolut inte vara utan sambons och mitt härliga sex. Jag har pratat med några kompisar om det här och alla tycker att det är jättekonstigt och att deras killar snarare tycker att det är härligt med leksaker... Han å sin sida hade pratat med sina kompisar också, å enligt honom så hade de sagt att de inte heller skulle gilla om deras tjejer köpte en dildo. Sen vet jag ju inte om han pratat med 1 kompis eller 20 och heller inte hur mycket sanning det var i den refereringen med tanke på hans egen åsikt. Det som däremot gjorde mig lite sur är att han går å talar om för sina kompisar att jag är sugen på att köpa en dildo... Det tycker jag faktiskt inte att de har med att göra.

• Anonym

Moch: Han tittar bara på porr när inte jag är "tillgänglig". Och det är ju precis det jag har tänkt att ha min dildo till också... Självklart går han först! (Å det har jag sagt till honom.)

• Master J

appropå dildos ett smakprov väl värt att beakta:

"me and my vibrator" (Susie Sissel)

When Im feeling said and lonley
    and theres nobody around
    I get my favorite piece of plastic
    cause itll never leave me when Im down.

ref: Me, Me and my vibrator
    my little massagemachine.
    It makes me fell just like a queen.
    I love to turn it on, and on and on...
    Push-push.

It may not look like Robert Redford
    it may not drive a fancy car.
    But when I turn it on to pronto.
    I feel just like a mowiestaaaaaaarrrr.....

ref: once again,.....plus the important ending.
    Push push....

• getingmidja

Får man fråga hur gammal killen i fråga är?
    Låter som om han skulle kunna vara osäker i sig själv.

Svar på tråden Köpa dildo??