Köpa dildo??
Min sambo blev jättesur när jag nämnde att jag var sugen på att inhandla en "rabbit". Vi pratade om det och han påstår att det "Är äckligt och att det bara är gamla kärringar som har sånt." Min erfarenhet är att det inte alls stämmer. Jag är ung och alla mina vänner i samma ålder har någon form av dildo/massagestav. Han blir verkligen skitsur över det här... Han säger att det känns mer ok om jag inte "stoppar in" den. Jag vet inte om det skulle få honom att känna sig otillräcklig på något sätt, men det har vi också pratat om och jag har sagt att det verkligen inte är så! I övrigt är vårt sex jättebra å enda nledningen att jag vill köpa en rabbit är att jag vill prova eftersom mina kompisar tycker att det är så bra. (Å det här är ju liksom inte en sån grej som man kan låna bara för att få testa.. ) Mina tidigare erfarenheter är att killar blir upphetsade av sexleksaker och gärna vill använda dem i sängen, därför blev jag lite chockad när min sambo nästan gick i taket när jag förde det på tal. Å jag börjar bli lite sur för att han säger att jag inte "får". (Självklart får jag väl köpa vad jag vill,e mn jag vet att han kommer att bli sur då.) Då känns det som att han inte kan unna mig den njutningen. Vill han inte att jag ska h det skönt? Det verkar ju nästan som om han blir "svartsjuk" på dildon.
Vad säger ni? Är det vanligt att killar tycker att det är "äckligt" med sexleksaker och vad tycker ni att jag ska göra? Låta bli att köpa en för att bevara familjefriden eller köpa en fast min kille inte vill det? Jag vill verkligen testa...