• Anonym

Köpa dildo??

Min sambo blev jättesur när jag nämnde att jag var sugen på att inhandla en "rabbit". Vi pratade om det och han påstår att det "Är äckligt och att det bara är gamla kärringar som har sånt." Min erfarenhet är att det inte alls stämmer. Jag är ung och alla mina vänner i samma ålder har någon form av dildo/massagestav. Han blir verkligen skitsur över det här... Han säger att det känns mer ok om jag inte "stoppar in" den. Jag vet inte om det skulle få honom att känna sig otillräcklig på något sätt, men det har vi också pratat om och jag har sagt att det verkligen inte är så! I övrigt är vårt sex jättebra å enda nledningen att jag vill köpa en rabbit är att jag vill prova eftersom mina kompisar tycker att det är så bra. (Å det här är ju liksom inte en sån grej som man kan låna bara för att få testa.. ) Mina tidigare erfarenheter är att killar blir upphetsade av sexleksaker och gärna vill använda dem i sängen, därför blev jag lite chockad när min sambo nästan gick i taket när jag förde det på tal. Å jag börjar bli lite sur för att han säger att jag inte "får". (Självklart får jag väl köpa vad jag vill,e mn jag vet att han kommer att bli sur då.) Då känns det som att han inte kan unna mig den njutningen. Vill han inte att jag ska h det skönt? Det verkar ju nästan som om han blir "svartsjuk" på dildon.
    Vad säger ni? Är det vanligt att killar tycker att det är "äckligt" med sexleksaker och vad tycker ni att jag ska göra? Låta bli att köpa en för att bevara familjefriden eller köpa en fast min kille inte vill det? Jag vill verkligen testa...

• Svar på tråden Köpa dildo??
  • Moch

Han eller hans kompisar ljuger. Kompisarna förmodligen för att stötta honom. Det är flera av mina kompisar och jag med som köpt dildosar till våra tjejer. Min hade redan en, men den va kass så jag köpte en ny... hehe

• Anonym

getingmidja: Ja jag tror att han är lite osäker...iaf i sängen. Han vill helst ha sex i sängen eller möjligtvis i soffan, helst bara varva mellan samma 2-3 ställningar, inte gärna ge oralsex, vägrar att runka inför mig....
    Jag däremot är inte alls hämmad utan gillar när det är lite spänning och "wild'n'crazy". Han har blivit lite "bättre" på att ha sex på udda platser och han gillar det, men ändå så är han så "pryd" på nåt sätt... Han är 24.

• Anonym

masterJ: haha, den var skojig du!

• Anonym

*puffar lite till*

• Anonym

ung tjej här men en rabbit.. min man köpte den till mig o vi har använt den både ihop o jag för mig själv.. du lär inte ångra den.. o klagar han så kan du ju jämföra det med hans porrfilmer eller låt han vara med, det var en kick för min man o vara med när det gick så för mig

• Anonym

Anonym: Ja det är den inställningen/uppfattningen jag också har. Tyvärr delar inte min sambo den. Men det lutar iaf åt att det inhandlas en dildo. Jag har aldrig varit en tjej som någon sätter sig på och i den här frågan känner jag bara: Vad fan har han för rätt att bli sur för det? Jag gör väl som jag vill!

• Anonym

Köp ingen rabbit. Jag kan tillfredsställa dig i stället.

• Anonym

Anonym inlägg 17: Om du läst TS så borde du veta att det absolut inte var något sånt jag är intresserad av...

• Anonym

103 klick å så få svar??

• snarf

Tror att du precis sårade hans manliga stolthet *s* vissa män tar tydligen illa upp över att de kan gå för oss utan deras penis... haha.. De tror /mitt ex iaf/ att de finns en chans att dildon är skönare än deras penis.. huhuhu... :) jadu.... skaffa din rabbit och ge honom en show och be han sen använda den tillsammans med dig så ska du se att han nog står där nästa gång med rabbiten i högra handen :)

• Anonym (...)

min kille köpte en dildo till mig, men jag vart lite besviken när jag öppnade paketet, för den var inte lika stor som hans riktiga, hehe :D. så det kan nog ligga lite i det där att killar blir "svartsjuka" och speciellt kanske om den är större än den riktiga varan..

• AdrianK

Jag förstår honom iofs eftersom det inte känns helt hundra om tjejen skulle ligga helt själv o hålla på med en dildo. Jag antar att det handlar om ett territorium killar gärna vill ha för sig själv. Varken med någon annan eller maskin. Nu gissar jag bara, vi har också lite skoj saker hemma och jag tycker om att använda dom. Men man måste också förstå killen.
    Det är lite revir, det är kanske så att om du har det skönare med den så kanske inte han duger sen? Försök o få reda på mer från honom än att han säger att det är äckligt.
    Om han tycker det är jätte-jobbigt så norde du väl kanske vänta en stund och sen kanske dra upp det igen om en stund.
    Gå på erotikmässa eller något sånt. Då kan ju kanske han se någonting som verkar intressant och som tänder honom. Kanske en liten , kanske en stor. Kanske vibrator eller bara en gel. Prata, prata, prata om det.

Svar på tråden Köpa dildo??