• Carro

Vad är dina fobier?

Sitter här mitt i natten (nja, det är iof mer morron nu) och är sömnlös..
    Nyfiken av mig som jag är kom jag då på denna lilla fråga..

Vad har ni för några fobier? Konstiga eller mindre konstiga?

Mina är rätt vanliga antar jag, jag avskyr spindlar, är mörkrädd (får alltid för mig att ngn ska dyka upp bakifrån och hoppa på mig) samt jag verkligen hatar att bada där jag inte bottnar!

Fler?

• Svar på tråden Vad är dina fobier?
  • millface

Fågelspindlar!!!

Bara jag ser dom på tv stortjuter jag.

Jag skulle nog hellre dö än vara i samma rum som en.

• knaasen

Jag klarar inte av BOMULL. Känner riktigt hur det gnisslar i hela kroppen när jag ta i det. Ryyyyyyyyyyyyyyyyyyyser!!!!!!!!!!!!!!!!!

• millface

knaasen: *prasslar med bomull* He he he

Du är rolig du!

Bomull som är såååå mysigt och gott?

• Dinturiel

Insekter av alla dess slag, speciellt i svärmar.
    Trånga utrymmen.
    Höjder
    Kanter
    Broar
    Lastbilar

• Caroline05

Jag har världens fobi för benbrott. Klarar inte av att ens läsa om skelettet för att jag bara känner smärtan i kroppen när allting går av. Visserligen är det enda jag någonsin brutit ett ynka litet ben i tummen, så jag vet inte varför jag är så skraj för det. Sedan har jag väldigt svårt för trånga utrymmen med mycket människor också, & badhus. När jag går in på nåt badhus så känns det alltid som att jag håller på att kvävas. Det är läskigt

• Andrundrun

Ormar! Klarar inte av att se ormar på tv:n. Sedan spindlar men dock inte fågelspindlar (vi har en här hemma) utan vanliga små husspindlar. Usch! Sedan är jag fruktansvärt rädd för mopeder. Tro det eller ej.

• Fia Lundbom

När någon viker ett papper med naglarna så det säger "ritsch".
    Det får mig att rysa ända ner i tårna och jag blir inte normal på fem minuter... huh..

• Lossan

Jag är höjdrädd, tycker det är läskigt att köra över höga broar tex...

Svar på tråden Vad är dina fobier?