• Zäta

Idol 2006

De första avsnitten är de roliga. När folk blir totalt sågade. Kanske är taskigt, men så tycker jag. Den där blonda tjejen med rosa i håret. Hur kunde hon ens få för sig att hon kunde bli idol från början? Och hur kunde hon stå och säga emot juryn!? PINSAMT!

• Zäta

hahahah... bara att skratta.. hon var väldigt konstig!

mot vissa är de väldigt hårda, nästan i onödan... men ändå. Alla som ställer sig i kön vet hur de är och att det kan visas på tv. Den som ger sig in i leken liksom. Och vad gör man där om man inte kan sjunga eller föra sig på ett normalt sätt?

• Zäta

ja.. han såg faktiskt inte riktgit frisk ut.

• Zäta

den där killen som ingen fattar vad han säger var ju där i år igen! Hur kan man få en sån skev dialekt!?

• Zäta

tacka vet jag www.tv4.se/idol Det kan lysa upp hela dagen, när man som jag inte gör annat än att vänta på bebis...

• Zäta

jag vet precis vem du menar! På samma gång som hon såg riktgit ung och fräsh ut så kunde hon vara 60 och bara ha sminkat sig riktgit mycket. jag tyckte att det var obehagligt att kolla på henne för att hon så så.. hmm.. underlig ut.

• Zäta

Hon den korthåriga blonda igår va riktgit mysko. Jag tyckte att hon va rätt skön på nåt sätt, men sen kom bebisgråtet! VARFÖR!?

Hahahah.. jag blev faktiskt riktigt chockad.

• Zäta

hahahah... hon hade lite väl mycket energi. jag menar inte att hon var bra, men ball liksom. om inte gråten hade kommit hade hon ändå varit fräck på något skrämmande sätt.

• Zäta

De såg ju helknasiga ut, men var ändå sköna på nåt sätt... hehehe..

Svar på tråden Idol 2006