• Zäta

Idol 2006

Nör man hade hört Jonas så lät alla andras röster så tunna. Han har det djupet jag gillar. Han är sjukt bra. Hoppas att han vinner, men det gör han nog inte. Svenska folket kommer nog tycka att han är för udda.

• Zäta

Det är konstigt att detitne är nån som vet vad som hänt med hans hand. Tidningarna brukar ju vara snabba med att snappa upp allt sånt annars.

• Zäta

Mina favoriter i år är verkligen Cissi, Jonas, Jessica och Linda.

• Zäta

vi ska få in cissi till tio-i-topp.
    rösta tre gånger på henne ikväll.
    det lär väl räcka för att hon ska
    kunna få gå vidare. det är hon värd.

• Zäta

Jag är ju nästan helt säker på att juryn kommer välja in henne. Sen är bara frågan hur alla röstar när det väl gäller.

• Zäta

Jag tycker att Johan är duktig, men han ser lite rolig ut när han böjer bak huvet och man ser in i hans mun. Ser nästan lite defekt ut, men vem är perfekt!?

• Zäta

Håller med om att Villes låt inte var det bästa jag hört, men den är ändå helt klart hörbar. Tror att det påverkar väldigt mycket att det är han som gjort den. De har ju ghjort så att man ska tycker lite synd om om honom och tycka att han är tapper och så.

• Zäta

I stort sett alla sjöng falskt. Nathalie åkte ut och det var helt rätt. Markus sjung skitbra och det gjorde Jessica med (trots att hon har en annorlunda stil). Tyvärr sjöng Cissi med uselt.

• Zäta

Dessutom tror jag inte att hon väljer kläderna själv.

• Zäta

Cissi- Väldigt bra och duktig, men har "slarvat" lite det senaste. HOn måste komma tillbaka i form.

Markus- Alltid lika bra

Danny- Inte min stil, men en sockersöt tonårsidol

Erik- Riktigt bra igår, för första gången

Jessika- Hon har den stilen och musikvalet jag gillar och rösten, men förstår att hon ligger lågt, men fanns de som var mycket sämre.

Johan- Sämst igår, borde åkt ut.

Linda- Duktig tjej, men inget speciellt längre

Snäckan- Fräck kille, men har lite väl mycket grejer för sig på scen.

Felicia- Väldigt duktig, men som vem som helst. Sticker inte ut på nåt sätt för mig

• Zäta

Jag tror på nåt sätt att man har lite sympati för Johan... han åkte ju ut förra året och blev så ledsen. Kom tillbaka och rakade håret.. blabla... nåt måste det ju vara annars skulle han ju åkt!

• Zäta

jag ahr så många favoriter i år.. så jag blir ledsen vem som än åker ut.

• Zäta

Jag tycker itne heller att snyggerik är så snygg.. inte Danny heller faktiskt. Markus däremot. Han är riktigt het!

• Zäta

Jag är inte så mycket för det där sliskigt sockersöta.. men Markus.. mmmm... ska itne ens säga vad jag tänkte på nu.. haha.. tur att min smabo itne kan läsa mina tankar.

• Zäta

Jag läste med att hon hade ju inte tänkt att de skulle sprida sig, men de var vackra för henne. Hon säger att det är inte så stor skillnad på om de skulle kyssts eller om det var de bilderna som var ute. De visar bara kärlek.

Svar på tråden Idol 2006