Inlägg från: AgainstMe |Visa alla inlägg
  • AgainstMe

Idol 2006

Hua, hon Anna och han runkpelle var så fruktansvärt jobbiga !

Men han som sjöng Vacker utan spackel och blev dissad av Daniel som sa: "Du får Hillson att framstå som ett geni" och så frågade han osäkert "Är det bra eller dåligt?"....Tusse.....

• AgainstMe

Okej, jag har varit borta i en vecka. Var är de nu i programmet, har de tagit ut slutfinalisterna eller vad ?

När är nästa program ?

Jag har försökt leta på tv4.se men den sidan är ju bara värdelös.

• AgainstMe

Okej tack !

Är det första utröstningen då ?

• AgainstMe

Jag gillade Danny och Markus mest igår ! Jag är säkert helt tondöv men jag tyckte att Danny sjöng skitbra (fast så är jag även en sucker för Håkan Hellström..)

Jag gillade verkligen inte Ola och jag är äver 14 år så det är inte heller därför jag gillar Danny

Markus kunde gjort bättre ifrån sig men han var ändå den bästa av dom tre igår.

David gillade jag verkligen inte. Stel, trist och med taskig attityd. Sjöng aptråkigt. Så tack för att jag förhoppningsvis slipper se den pojkvaskern något mer !

Ikväll vet man ju ännu inte men mina favoriter av dom fem är hittintills Cissi och Sara. Cissi kanske mest för att hon är snygg och cool iofs
    Jaja, vi får se hur det går ikväll !

• AgainstMe

Nej, självklart är Danny och Håkan inte ett dugg lka ngnstans.

Det var min tondövhet jag syftade på. Håkan sägs ju sjunga falskt som få. Och tydligen tycker folk att Danny sjöng falskt. Och jag gillar bådas sång. Där slutar självfallet likheterna

• AgainstMe

WOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOO !!!!!!!!!!
    Vad UNDERBART bra hon var !!!! Ooooh, jag har _aldrig_ röstat i Idol men nu måste jag fan skicka iväg några mess !!

Blir helt lycklig, och SNYGG som få är hon ju också !

• AgainstMe

Aha, den låten var ju riktigt bra jämfört med typ alla andra låtar. Cissi och Linda o Markus är de som hittills har sjungit låtar med KLASS

• AgainstMe

Men jag tyckte det var ett Hallelujah-moment, men tydligen inte

oops nu börjar det. tråktjejerna plus sara kvar !

• AgainstMe

Gud så tråkig Felicia var *gääsp* Inte alls min smak....

Natalie var grymt vacker till skillnad mot snobb/tant-looken hon hade förut.. Och sjöng väldigt fint. Men rätt trist hon med.

Får se Sara nu då, henne gillade jag förut. Men hur satan ser hon ut ? Ngn misslyckad wanna-be-punk/goth-look ? Hemskt *rysa*

Svar på tråden Idol 2006