Idol 2006
Sara var kanon minus frisyren !!
Hejja Cissi ! Hejja Sara !!
Sara var kanon minus frisyren !!
Hejja Cissi ! Hejja Sara !!
Vilken kritik !!
Hur var hon för jag missade hennes sång..
Cassiopeja - javisst är det bra att alla inte ser ut som varandra. Säkert därför jag är svag för Linda, Cissi o Markus.
Men angående Saras hemska hår - jag ogillar det inte för att hon ser annorlunda ut. Jag ogillar frisyren för att i mina ögon ser det ut som en östermalms-stylist har försökt få till en "punkig" frisyr. Helt misslyckat mao
Sorg !!
(jag är lite sen hehe...)
FAN att inte Cissi gick vidare
Buuhuu.. hoppas hoppas på fredag..
Elis skrev:
"Nej fy fasen vag jag inte diggar Cicci. Jag tycker hon är osmaklig och ser mest ut som en stenkastare!"
Så det är så en "stenkastare" ser ut ?
Vad nu en stenkastare är ?
Jag tror helt klart att Nathalie är juryns wildcard.
Jag hoppas att Linda ror hem hela alltet, iaf det jag sett hittills.
I övrigt tycker jag att det är superkul att det inte bara är blekfisiga mainstreampeople som är med i år, över hälften är ju lite rockiga - har ni tänkt på det ?
Jessika, Linda, Cissi, Markus, Johan, Sara, Snäckan...
Underbart !
Elis: då tar jag det i din gb istället.
Jag tror inte människor strävar efter att se unika ut bara för att dom inte är blonda och och opiercade. Tror helt enkelt att en del tycker det är snyggt att se ut så.
Iaf, jag tycker som sagt det är roligt med lite mer rock i idol.
Vem tror ni är wildcard?
I mina öron sjunger Cissi skitbra !
Fast igår var sämsta hon gjort hittills..
Nathalie sjunger bra, men är fruktansvärt trist och stel... Fast vacker är hon ju.
Uuuhhh, skandal att Danny åkte ut och Johan är kvar !!
Cissi kunde också åkt ut, hon var min favorit i början men de senaste ggrna har hon varit usel..
Erik, som jag ogillade i början, är nu min klara favorit. Och Danny, men det är ju försent nu..
Markus är kanon, men lite trist igår.
Felicia är så trist och grå och lillgammal att jag får krupp !
dotter04:
Jag tycker att hon sjunger på ett trist o grått sätt. Helt B. Och då betyder inte tonsäkerhet så mkt (för mig), när en person har noll utstrålning..
legolina
"Jag tycker inte Felicia sjunger bäst - jag tycker hon låter som alla andra och vi har nog med "Agnesar" m fl tycker jag."
Så tycker jag med