• mamyleine

Gillar du klingel-katalogens kläder?

Var hos min mamma och hälsade på förra veckan var på min mamma säger. Åh (negativ klang) har jag fått klingelkatalogen nu igen. Självklart blev jag nyfiken. Vara på min mamma säger att det är bara tant kläder. Kikade i katalogen och det var som att kolla i en modekatalog för 20-30 år (vissa kläder äldre en så) sen. Skrattade gott åt många bilder. När min mormor kom på besök utbrast hon ÅH i den där är det bara kärring kläder. JAG skulle aldrig sätta på mig något sådant. (Hehe) .

SÅ nu vill jag veta. FINNS det någon som beställer ut denna katalog? För jag har svårt att tro att någon relativit modemedveten gör detta.

mamyleine.blogg.se - En del av mig.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-16 16:09:19:
    Giz is back tog din länk till svenska klingel och lägger in här hoppas det är okej?

www.klingel.se/cgi-bin/klingelse/k2/home.html
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gillar du klingel-katalogens kläder?
  • Miramis 1980

Aldrig hört talas om den !

Gravid i v. 35 med nr. 4
  • Elli47

NEJ! Kläderna i den katalogen är rent fruktansvärt fula. Usch.

• mamyleine
    Elli47 skrev 2006-08-13 20:53:05 följande:
    NEJ! Kläderna i den katalogen är rent fruktansvärt fula. Usch.
    Ja visst är dom . Jag hade aldrig sett i den förut. Var första gången i år. Skrattade mig tårögd.
  • Majas mamma

Har aldrig hört talas om den katalogen tidigare...

• Millimani

Kläderna är så gräsliga att jag vred mig av skratt när jag fick katalogen
    Min mormor vann 1000 kr på Klingel på Bingo-lotto och ville vara snäll och gav vinsten till mig...
    Visst var det en jättegullig gest men jag har nu fått flera kataloger i 2 års tid och fortfarande inte hittat EN ENDA sak som jag vill köpa...så gräsligt är det! För att inte tala om deras trevliga badrumsinredningar... *ASG*

• Elli47

Millimani

Det var nog så att mormor själv inte ville ha kläderna... *s*

• mamyleine
    Millimani skrev 2006-08-13 21:01:10 följande:
    Kläderna är så gräsliga att jag vred mig av skratt när jag fick katalogen Min mormor vann 1000 kr på Klingel på Bingo-lotto och ville vara snäll och gav vinsten till mig...Visst var det en jättegullig gest men jag har nu fått flera kataloger i 2 års tid och fortfarande inte hittat EN ENDA sak som jag vill köpa...så gräsligt är det! För att inte tala om deras trevliga badrumsinredningar... *ASG*
    HAHA Skrattande

Det är verkligen hemska kläder där. Och som sagt badrumsakerna *haha*
  • tahira

Aldrig hört talas om.

If you can't be good, be careful
Svar på tråden Gillar du klingel-katalogens kläder?