• mamyleine

Gillar du klingel-katalogens kläder?

Var hos min mamma och hälsade på förra veckan var på min mamma säger. Åh (negativ klang) har jag fått klingelkatalogen nu igen. Självklart blev jag nyfiken. Vara på min mamma säger att det är bara tant kläder. Kikade i katalogen och det var som att kolla i en modekatalog för 20-30 år (vissa kläder äldre en så) sen. Skrattade gott åt många bilder. När min mormor kom på besök utbrast hon ÅH i den där är det bara kärring kläder. JAG skulle aldrig sätta på mig något sådant. (Hehe) .

SÅ nu vill jag veta. FINNS det någon som beställer ut denna katalog? För jag har svårt att tro att någon relativit modemedveten gör detta.

mamyleine.blogg.se - En del av mig.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-16 16:09:19:
    Giz is back tog din länk till svenska klingel och lägger in här hoppas det är okej?

www.klingel.se/cgi-bin/klingelse/k2/home.html
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gillar du klingel-katalogens kläder?
  • Elli47

Klingel är väl nån tysk postorderfirma tror jag... så i Tyskland finns säkert "fina" damer med Klingel-kläder!

• Räkans mamma

Min mamma köper kläder därifrån ibland. Tror att man måste vara tysk (som hon är) för att uppskatta "modet" i de katalogerna... Hon har till och med köpt en jacka till min stackars bror som han måste "artighetsbära" ibland. *fniss* SÅÅÅÅ glad att hon inser att jag VÄGRAR ha på mig något ur den katalogen.

• mamyleine
    Elli47 skrev 2006-08-13 21:10:29 följande:
    Klingel är väl nån tysk postorderfirma tror jag... så i Tyskland finns säkert "fina" damer med Klingel-kläder!
    Tur att man inte är en "fin" dam i tyskland *skrattar*
  • ALM

saknade alternativet "ah, fy fan" men nöjde mig med nej

• turia

hah ajag beställde hem den nu.. så man kan få sig ett gott skratt..

• mamyleine
    Räkans mamma skrev 2006-08-13 21:11:22 följande:
    Min mamma köper kläder därifrån ibland. Tror att man måste vara tysk (som hon är) för att uppskatta "modet" i de katalogerna... Hon har till och med köpt en jacka till min stackars bror som han måste "artighetsbära" ibland. *fniss* SÅÅÅÅ glad att hon inser att jag VÄGRAR ha på mig något ur den katalogen.
    Haha, stackars bror ^^, . (men gulligt av honom att bära den)
  • ALM

åh, di har så granna saker till toaletten med, kan matcha blommigt i både tandkrämskopp och toamatta till toastolsludd

• mamyleine
    ALM skrev 2006-08-13 21:12:17 följande:
    saknade alternativet "ah, fy fan" men nöjde mig med nej
    Haha
  • mamyleine
    ALM skrev 2006-08-13 21:14:19 följande:
    åh, di har så granna saker till toaletten med, kan matcha blommigt i både tandkrämskopp och toamatta till toastolsludd
    ja visst var det snyggt ;)
Svar på tråden Gillar du klingel-katalogens kläder?