Använda veet i underlivet?
Har varit och köpt veet idag, hårborttagningekrämen. Den gröna tuben med en svamp till! Någon som använt det till underlivet? Står att man INTE ska det...vågar man testa? Vad kan hända?
Har varit och köpt veet idag, hårborttagningekrämen. Den gröna tuben med en svamp till! Någon som använt det till underlivet? Står att man INTE ska det...vågar man testa? Vad kan hända?
det e ju ett ganska starkt medel så det kan ju kanske svida. jag skulle inte använde det i underlivet iallafall.
Jag hade inte gjort det
Den är ju okej att använda till bikinilinjen...(väl? det beror på vilken sort..) Men att få krämen på slemhinnorna kanske inte är direkt skönt... men om du vill ha 'väldigt nära kanten' så att säga så kanske du kan smörja in det ömtåligaste med fet kräm först??
IHHH...gör det inte!!! Jag gjorde det en gång, och det var det dummaste jag gjort. Där kan man snacka om att man fick "bullf***a". Det blev rött och svullet och jag kunde inte ha bxor på mig på flera dar!!!
ja man ska kunna använda de till bikinilinjen står det!
ajajaj, är det sååå illa? oj..men jag som köpt det för just det. har läst om nån som använt det till underlivet..men det kanske var en annan sort!? och tyckte det var bra!
men man sätter ju inte krämen som..in I..utan bara utanpå. Men det kanske inte är nån hit iallafall?
tar du bara i kanten så kanske det går bra...men inte om du ska ta bort allt!
Jag använder det! Tar en trosa som jag inte är rädd om o lägger den mellan vecken så slidan är skyddad! Fiffigt!
det kan ju oxå bero på hur känslig man är....men ja skulle hellre göra en braziliansk vaxning x100 ist!
Anonym med trosan
Allstå går det att lägga veet på hela "framsidan" så att säga och sen kanske lite på sidorna men inte så att det tar på blygdläpparna? Hur får du trosan att hållas på plats?