• Anonym (??)

Använda veet i underlivet?

Har varit och köpt veet idag, hårborttagningekrämen. Den gröna tuben med en svamp till! Någon som använt det till underlivet? Står att man INTE ska det...vågar man testa? Vad kan hända?

• Svar på tråden Använda veet i underlivet?
  • Anonym (??)

och så rakar man där man inte kan ta med veet?

• Anonym (NEJ!)

Gör det inte! som ngn annan skrev... fy fasen!!
    Desutom, om du skulle ha herpes vilket många har utan att veta om det så kommer det garanterat att blossa upp...

Men använd det inte ens på bikinilinjen eller fram, det blir lika jävligt där! rött svullet, ont som fan i flera dagar. Sen ska man inte tala om hur det blir på läpparna....

• Anonym

jag använde cet förr när jag ville bli rikigt len och fin. blev ruskigt fintmen jag fick alltid klåda ett par dar efteråt. upp till var o en att bedöma om det är värt det. jag använder det inte längre.

• Anonym (med trosan)

Jag har trosan (string) på mig om det inte framgick. Då är insidan liksom skyddad. Då har jag också koll på håret, hela vägen bak, liksom. Uppe på o bikinilinjen rakar jag, men annars kan du ta det i omgångar!
    Efteråt tar jag alltid lite barnpuder och detta har alltid funkat för mig! Lycka till!

• Zäta

jag använder det för att ta bort det mesta. är lite försiktig på blygdläpparna, men det funkar. svider lite efteråt, men blir lent och fint på mig. gör inget speciellt utan bara som det står på förpackningen.

• Elei

jag har använt det och det gick bra. förutom när det kom på insidan av blygläpparna, jääävlar vad det sved. Som andra har sagt: bikinilinjen går det perfekt till, men akta den tunna huden!

• Anonym

jag använder det till bikinilinjen och det går bra men hade ej tagit det på underlivet det står på att det ej är att rekomendera.

• Anonym (??)

trosan
    så du använder det alltså där bak också?

• Rokka Jill

jag använder den krämen man får skrapan till o använder det till venusberget, bikinilinjen o rakar resten! härligt får aldrig några rakfinnar!

• Anonym (??)

rokka jill..är du säker på att det är samma kräm? jaf fick bara med en svamp! har ännu inte vågat testa

• Rokka Jill

nej det e inte samma kräm jag har testat den med svamt o den tar inte bort lika effektift tycker jag.
    eller ja då jag fick en svamp var det mer skum.
    asså veet skum.
    sen dess tar jag bara gamla hederliga hårbarttagningskrämen med skrapan till

• Anonym (med trosan)

Jag har den med skrapa till, fast det lossa mer eller mindre av sig själv när den suttit på en stund.
    Tillhörande svamp har jag aldrig fått med? Vilken har du? Jag har den blå flaskan, den är som mousse.

• Anonym (med trosan)

Sorry, nu såg jag i ts! *rodnar* Testa den blå om den gröna inte är bra!

• Rokka Jill

lossnar av sig själv?? ojdå..
    hmm..
    ja det e så olika för person till person därför har de gått ut med flera produkter.

men de har ändrat tiden från tio minuter till sex tror jag det var.. .gött....

ska använda det på fredag igen just nu ser jag ut som en wannabe feminist =)

• Anonym (??)

jag har alltså den gröna med svamp till. Tror att det är någon ny som kommit ut. Man kan ha den i duschen..typ..jag vet inte riktigt!

• Anonym (??)

NU har jag testat och jag tyckte det gick jättebra.
    Testade igår och inget svid eller kli eller uppsvullnad. Tycker det blev lent och jättebra Använde mig av en stringtrosa som anonym (med trosan) beskrev. Tack för tipset!

Svar på tråden Använda veet i underlivet?