Tråden för smyckestillverkare 5.0
Här diskuteras PÄRLOR av alla de slag.
Välkommen.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-15 22:41:41:
nr 1: 1900 inlägg
nr 2: 3000 inlägg
nr 3: 4000 inlägg
nr 4: 5000 inlägg
Här diskuteras PÄRLOR av alla de slag.
Välkommen.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-15 22:41:41:
nr 1: 1900 inlägg
nr 2: 3000 inlägg
nr 3: 4000 inlägg
nr 4: 5000 inlägg
*står först i kön till fiskedammen*
Jag snubblade också hit.
Hej svej!
Nån som har lite tips och hjälp till en nybörjare?? Svara i denna tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-179/m11585110.html
Boppi: Det är nog lättare att DU frågar här är att alla vi ska flytta .
Kramkram
Nu har jag också hittat hit!
Passar på att fråga: vad är det för stämpel ni andvänder, ni som stämplar era tags? Om jag börjar stortillverkning ska man kanske göra det...
ok, jag flyttar frågan hit istället!!
Hej svej!
Funderar på att kanske försöka mig på att göra lite egna smycken, det verkar vara en kul hobby som kaske skulle passa mig! Jag menar såna här långa med pärlor typ. som snö eller baglady (ni fattar vad jag menar, va?)
Skulle behöva lite tips om var man köper pärlor och vilka verktyg och annat material man behöver, och allt annat som kan vara bra att veta, jag är ju som sagt nybörjare..
Alla tips mottages tacksamt!
Ooooh, så fort tiden går! Femte tråden alltså! Idag har jag varit på kräftkalas, så jag är nöjd och glad.
Fru Kreativ: Det låter ju så himla läskigt! Kommer du bli av med den någon gång?
Boppi: Kolla in Nillanes länklista vet jag!
Sirlig: Imorgon är det packning som gäller.. NU har jag lite resfeber... Men den har blivit lite avhjälpt under kvällen, en av mina närmsta vänner har faastnat i träsket, så vi har suttit på balkongen med mina pärlor och rockat loss! Hon är helt torsk, det är jättekul när man är fler!
Nillane, nu har ju du försvunnit hur blir det med fiskedammen??
Snobben: Bjussar du på en nybakt??
Nu kunde man ju inte hålla sig, var ju tvungen att titta in!
Hoppar in hit! Någon som har något bra tips på en 10-årig bröllopspresent till min man?