• Ewis

Alla (nästan) byxor för stora i midjan till 1,5 åring!

Usch jag blir så ledsen!
    Har en tös på 1,5 år som behöver ha stl 80 på längden på byxor men i midjan behöver hon ha 74 eller mindre.....

Köpte en hel hög med byxor till tösen som börjar att behövas nu när det är ruggit och kallt men som sagt dom är för stora i midjan, glider av

Hur ska man göra??
    Fler med samma problem??

Vissa byxor har ställbar resår men det är inte så vanligt och defenitivt inte typ H&M, Lindex, KappAhl mm

• Svar på tråden Alla (nästan) byxor för stora i midjan till 1,5 åring!
  • Ewis

Tar gärna emot tips här på i tråden vart ni köpt byxor med ställbar resår och gärna hur dom ser ut.
    Alltså inga byxor som är köpta förra året utan om ni handlar sånna byxor nu!

Jag har bara ställbar resår i byxor från POP, har inte hittat i någon annan affär.. eller nu luras jag har faktiskt köpt ett par bruna byxor på H&M.

TACK för alla tips och svar!

• Ewis

Gillar inte hängselbyxor tyvärr och skärp i en så liten storlek har jag inte hittat!!

Får nog ta och leta på H&M igen men tycker att dom haft ganska dåligt med byxor sista tiden.

• Ewis

Hm inser att jag måste ha maximal otur när det gäller att jag bara har hittat byxor utan ställbar resår på H&M, Lindex mm
    Dax att leta bättre!!

• Ewis

Köper nog mest byxor på Lindex och KappAhl till tösen.
    Hittar inte så många byxor på H&M.

• Ewis

Hm Mexx och Esprit är inte så lätt att hitta där jag bor.
    Typ barnvagnsaffärena har lite av dessa märken.

Inser att jag måste kolla in H&M men affären där jag bor är inte så stor så sortimentet är där efter tyvärr.

Vad har ni andra hittat/köpt för byxor till era "smalisar" på H&M inför hösten.
    Tips!

• Ewis

Ska ta och prova dom andra byxorna jag köpt till tösen nu och sedan bär det av till köpcentrat för att lämna tillbaka och kolla in H&M
    Förhoppningsvis blir det några nya byxor

TACK för alla svar!!

Svar på tråden Alla (nästan) byxor för stora i midjan till 1,5 åring!