Princes skrev 2006-08-22 17:50:13 följande:
o när de ändå näms om självmordbombare..En männsika som har förlorat allt som inte har något att leva för i denna värld tvekar nog inte att bomba sig..Det finns även ett liv efter döden och kanske tycker dem att om vill till den till sina nära o kära?..Skulle ja förlora hela min familj o leva nästan på gatan o veta att ja kan inte göra något för att rädda allt så skulle ja inte heller tveka tror jag..Det handlar inte om att de står i Koranen att man ska ta självmord..De är fel att ta sitt liv. de finns inget i koranen som säger att man ska DÖDA eller SKADA!!!!man dör som martyr om man bombar sigoch ber man så kommer man till paradiset efter döden....Och för den människan som har förlorat allt så låter nog pradiset bra mycket bättre än att bo på gatan!!!öppna ögonen o va inte så trångsynta..tänk bara i Irak så dör de ca 100 människor om dagen!!!!..o ja vågar inte äns tänka på vad som kommer att hända i libanon o palestina, hur många liv som kommer att gå till spillo....och här sitter vi i sverige som aldrig har krig o klagar på muslimer...
Jag hoppas att jag misstolkat hela ditt inlägg, menar du att det är OK att gå och bomba sig själv för att man är "olycklig"
Javisst sig SJÄLV kan man gå och bomba bäst man vill men nu råkar det ju va så att dom här sstackars självmordsbombarna bombar inte bara sig själv utan även oskyldiga KVINNOR, MÄN och "BARN" samtidigt?
Och om dom ber till gud så kommer dom till paradiset menar du???
'Jag hoppas inte att det var din personliga åsikt????????