Meddelande borttaget
Inlägg från: Rokka Jill
|
-
-
Men jag tycker det är lite läskigt. visst att man glömmer småsaker men det här e lixom stort jue.. sa de inte vad det berodde på iheller?
-
Meddelande borttaget -
eller hur.. tycker oxå det ser gulligt ut... vågade dock itne skriva det.. känns lite konstigt att bedömma detta hahamarlene23 skrev 2006-08-18 22:35:06 följande:alltså ser ut som min fast miniformat! -
när jag läste ditt inlägg tog jag mig mellan benen o blev helt stel.. e han dum i huet... som jag ahde stämt honom.. eller misshandlat... något av det.. eller både och..Alvi skrev 2006-08-18 22:53:17 följande:Vi hade en flicka på dagis där det var ihopväxt.Hon var strax över ett år, och föräldrarna hade inte sett detta förrän vi påpekade det.De gick till doktorn och han tyckte att det var såpass lindrigt, så han slet upp det, på plats.Lilltjejen gallskrek, men sen blev det bra... blogg----> www.sisu.blogg.se -
ja var även bra att läsa om något så ovanligt.
blir man inte så chockad när det händer ne själv sen -
jag tror att de inte ville bläddra där nere.. jag var oxå väldigt försiktig med det i början.ariel77 skrev 2006-08-18 22:56:23 följande:Hur kan man inte se ngt sånt??? man byter väl blöja och tvättar där nere eller??
jag gick bara med våtservetten försiktigt med fingret.
men en gång ville jag se om jag fick med allt o såg att där var gammal kroppspuder.. sen dess bläddrar jag rätt ofta på henne när jag tvättar henne..
o vad vulgär jag blev nu