Inlägg från: MallanFrallan |Visa alla inlägg
  • MallanFrallan

Ihopväxt slidöppning?!

Min dotter har likadant!!
    På bvc sa dom till mig att dom väntar till mycket senare innan dom gör något åt det och jag behövde inte oroa mig så länge hon kan kissa som vanligt!
    Och att det var ett ingrepp dom gjorde när dom gör något åt det!
    Till mig var det inget snack om nån salva ens.. skumt!

• MallanFrallan

Obelix,det är bara öppningen in i slidan som är igenvuzen inte urinrörsöppningen!Iallafall på min dotter!

• MallanFrallan

Hmm kanske ska prata med bvc igen då!
    För dom kollade inget där på 6 månaders kollen utan det var ja som upptäckte det senare och när vi var på bvc för vägning och så nästa gång kollade dom inget utan sa att det gjordes inget först senare!

• MallanFrallan

Aha såg vad MayaS skrivit nu!!

Ska nog ringa sjukhuset istället då eller kräva på bvc att en läkare kikar på henne!

• MallanFrallan

Hur gammal är din dotter nu MayaS??

• MallanFrallan

Sisu:Men fyy vad vidrigt!!!!

• MallanFrallan

Ariel77: Man ska ju inte vara där och pilla,så jag kan förstå att inte alla upptäcker det!

Jag upptäckte det när min lilla hade bajsat massa och jag gjorde rent!
    Men om ens barn är hård i magen och bara bajsar kluttar så kommer det ju inge bajs där!

• MallanFrallan

Nä det är ju sant men det var så jag upptäckte det och sen är det som MayaS skrev att dom sa till oss med att inte tvätta där!

• MallanFrallan

Har läst i gammla trådar om detta och då verkar det inte som om det är fel på något annat än att just huden vuxit ihop!
    Men jag vet ju inte eftersom jag fått så lite info på bvc,ska ringa läkarn på måndag!

• MallanFrallan

Sen tycker jag ju att man borde väl vilja göra något åt det så tidigt som möjligt??
    Fattar inte varför dom sa till oss att man väntar,hon sa inte ens hur länge det handlade om men vad jag fattade det som så var det år hon snackade om!

• MallanFrallan

Ja precis!

Men hon kanske inte hade koll på att man kan använda salva eftersom hon inte ens nämde det!

• MallanFrallan

AnnSophie:Tack så jätte mycket för länken!!

Svar på tråden Ihopväxt slidöppning?!