Inlägg från: Sallisen |Visa alla inlägg
  • Sallisen

vad tycker ni om utekatter i bostadsområde?

Ett elände, det är vad jag tycker. Vi och våra grannar låter inte barnen leka i sandlådan längre, för katterna är där och gör sina behov... inte sååå fräscht faktiskt! Speciellt med små barn som ju ska proväta på allt...

Och han skall torka bort varje tår från deras ögon... Upp 21:4
  • Sallisen
    kozzan skrev 2006-08-21 10:20:40 följande:
    dr pepper: när jag bodde hemma hos mina föräldrar bodde vi på nb och hade en liten uteplats, katterna pissa på dynorna titt som tätt och hoppa in på balkongen och pissa på mattan osv... jag blir arg när jag ser katter bajsa i sandlådan, min dotter ska i framtiden inte kunna leka i sandlådan för det är grannarnas katters toalett, jag tycker det är fel... har själv katt som är inne så det är absolut inte så att jag inte gillar katter...sallisen: eller hur är det fel? vems sandlåda är det? katternas eller barnens? man kan ju börja undra... fota när katterna bajsar och visa för ägaren och kräv att de plockar upp, det gjorde jag...
    Vi vet inte vems katterna är... bor på tredje våningen så det är svårt att fota så att det syns nåt på bild...

Vi ska skriva till värden om att de överlag ska upprusta lekplatsen och då ska vi kräva en sandlåda med lock eller nät på.
    Och han skall torka bort varje tår från deras ögon... Upp 21:4
Svar på tråden vad tycker ni om utekatter i bostadsområde?