Inlägg från: reserverad |Visa alla inlägg
  • reserverad

vad tycker ni om utekatter i bostadsområde?

Men ni som straffar katten ifraga, det ar val helt javla fel! Den handlar pa instinkt och kan inte hjalpa vad den gor! Att ge sig pa oskyldiga djur gor mig sa forbannad att jag skulle vilja strypa de manniskor som gor det. Handgripligen. Som de personer som band fast en katts framtassar och lamnade den att do i ett dike. Vad ar det for fel pa manniskor?!

• reserverad

Zaria, da hoppas jag att du har anmalt din javla granne till polisen! Och att du har spridit ut det till grannar och kattagare att du har en idiot till granne som sitter och skjuter pa deras katter.

• reserverad

Men ar ni helt hjartlosa eller? Slappa din hund efter en stackars katt Kozzan. Jag blir mallos.

Och forovrigt, vilka andra djur tror ni inte springer och gor sina behov i era tradgardar? Rattor, moss, skunkar, igelkottar osv osv.

• reserverad

Bra Zaria , fortsatt att skalla ut honom. Men anmal honom ocksa.

• reserverad

Skorpionen, finns det nagon lag mot katter da?

Sen vill jag tillagga att ca 40 000 katter i Stockholm bara har inte heller nagra agare som kan se efter dom.

• reserverad

Sa du tror att det ar sa latt att for det forsta ens hitta alla hemlosa katter och for det andra att fanga in dom?

Dessutom ar katthemmen precis som nagon sa OVERFULLA.

• reserverad

Jaha, skicka en jagare som skjuter dom alltsa? Vilket vettigt alternativ. Not.

• reserverad

Sa jagaren har rontgensyn och ar synsk alltsa och kan avgora om den ar sjuk eller inte? Skulle inte tro det va?

Och du skulle bara veta hur manga vildkatter som finns i bostadsomraden. Var tror du dom bor, i skogen eller? Sa ar inte fallet kan jag saga.

• reserverad

Men hur svart ar det att lagga en presenning eller nat over sandladan? Allvarligt. Vilka beklamande manniskor det finns. Och detta menar jag i allmanhet, inte riktat direkt mot nagon i den har traden.

• reserverad

Men oavsett Janne sa ar det KATTAGARENS idioti, INTE den stackars kattens sa varfor straffa den med hemska oden?

Och jo, det AR konstigt att manniskor kan skada oskyldiga varelser!! Varfor inte ge agaren stryk istallet for att ge sig pa katten som inte kan forsvara sig och inte forstar vad som hander och varfor? Aaa, nej just det, manniskan ar for feg att ge sig pa nagon som kan sla tillbaka och ger sig darfor pa de mindre djuren som inte kan forsvara sig. Jag blir spyfardig nar jag tanker pa hur fega manniskor ar. Ge dig pa nagon som ar din egen storlek! (menat till de som skadar katterna forstas, inte er andra)

Svar på tråden vad tycker ni om utekatter i bostadsområde?