• blondi75

pergotime

Vad söta ni e som håller koll på oss!! Jag e sååååååå nervös inför nästa vecka.

Achwell: så det e pergo som gäller nu igen. jag tog oxå blodprov igår för att kolla om äl skett. Vet ej när jag får svar på det.. Hoppas att du får äl nästa gång vännen!

Snuffsan. Kul o se daj vännen! kram

• blondi75

Achwell- jaså det går så snabbt att få svar.. jaja,hoppas det var nån äl.. Kram

Majsan.-Mhmmm,jag hade känsliga bröstvårtor men det har avtagit.. visst ,lite molande mensvärk som kommer nån gång under dan får jag.. men annars inget jag kommer bli väääldigt ledsen om jag ej +ar på onsdag.. jag har ju ändå försökt i snart 3 år o blivit gravid en gång (ma),så jag hoppas så innerligt att det ska ta dennna gången oxå.. Hur länge har du försökt?
    Kramar ps.vad bra att du ente tar livet av da

• blondi75

hajhaj. Måste bara öva på en smily

• blondi75

Oh vad jag eduktig

hur mår ni då? vi e några som har bim i veeckan.hur mår ni? symptom? jag har inga särskilda förutom lite molande mensvärk-men det kan ju oxå vara mensvärk
    Kramar

• blondi75

majsan! Så du hittade nån svamp eller? Nä,jag ska ente testa imorgon.Jag vill absolut ente testa för tidigt ju. Kommer ente mensen på onsdag torsdag kanske jag testar.jag tror att jag avvaktar faktiskt..
    vi får hålla handen hela veckan! Kramar

• blondi75

majsan!

Nåra symptom idag? Jag tycker ente att jag har det
    Kramisar

• blondi75

O inga säeskilda symptom idag heller

• blondi75

Naj,jag har ente kollat maj.men ingen mens än fast lite mensvärk o konstig känsla i magen. Tack för att du håller koll hassel

Kram Ps :hur e det med daj?

• blondi75

Får försöka igen nästa månad. dumma mens...... Kram till er som bryr er om maj här!

• blondi75

achwell!
    tack för att du svarar

det enda som känns bra e att man börjar med pergon typ direkt när mensen kommit. Så man kommer ju in i bebisverkstan nästan direkt.. Men nåt jag kände nu var att denna månaden gått så sakta. Från att ha ätit pergo till att ta sprutan till att invänta graviditet eller mens..
    dagarna går så sakta.. ja vi får hoppas att det funkar denna gången.. Vi får följas åt vännen... Många kramar

hassel ! hur går det för daj,hoppas allt går bra även om du e lite argsint

• blondi75

Jo det går framåt.blir pergo igen på tisdag.. Trist .. Vi får fortsätta tillsammans.. Du vet var jag finns .. kramar vännen vad ledsamt att du oxå fick mens....

• blondi75

@@@££]\{[]\}@£$@$@£$ -detta e en massa mens signaler till daj achwell ja den får ju banne maj ta o komma nu så att du kan fortsätta pergon me maj ju. det e ju helt sjukt,när man ente vill att mensen ska komma så kommer den o tvärtom

japp,här börjas det med pergo igen.. Pratade med gyn idag om blodprovsvaren ang ägglossning. Jag hade haft äl . Men progesteron (eller hur det nu stavas ) var på 54. I februari var den på 64 så den vart lite sämre denna gång. Nu räknades det som att jag hade en fullgod blåsa. jag förstår ente riktigt allt detta snack men det jag förstår e att provet vart ok. Allt från ett värde på 50 e bra.men man kan ett progesteron värde på upp till 200 !!!!!så bättre hade det kunnat vara.. Jaja,nya tag nu vännen
    Kramkram

• blondi75

Lilla jag 2020!
    hajhaj!
    jag vet ej vad som berättigar daj till pergo. Jag e ej så ionsatt i det även om jag själv käkar det .. Äggblåsan ska vara 18-25 för att räknas som bra. Men 17 tycker ju jaf e ett gränsfall det skiljer ju ente saj så mkt. Menmen,från 18 har jag fått höra av min läkare..

• blondi75

Achwell! Va,ingen mens än?? Grrrrrrrr.. när skulle den ha kommit dådå? Okej här kommer ännu fler baciller """"""%¤#%¤%¤%¤@£@$£$$$@££$@£$@£$£$£@$
    kramar

• blondi75

Achwell!! e det sanT????????? Så hur långt gången e du? Fan asså-grattis Hur gick detta till

• blondi75

Acwell- Fantastiskt!!! Grattis igen!!

Snuffsan -Så nu har du asså tagit din sista pergo. då får vi ju hoppas att det tar saj nu då!! det måste ju bara göra det

kramar till er

• blondi75

hajhaj alla!!

Hur går det för er? snuffsan?Anja? hurra? jag har efter min andra pergokur bim nästa torsdag!! Håll nu tummarna för maj!!
    kramar till er alla

Ps: hur mår hassel?

• blondi75

Jag e ente på så gott humör nu.. Fick min mens i söndags-dag 24!!! Skulle ju ente ha den förrän på torsdag.. Blir så jäkla lessen o arg..
    Fattar ente varför den kom så tidigt,har den aldrig gjort..

Så nu ska jag börja min sista pergokur på torsdag.. funkar det ej denna gång så blir det starkare grejer.. känner maj väldigt lessen o ej hoppfull alls just nu..

kramar

• blondi75

hajhopp! e det bara jag här eller? snuffsan hassel achwell-Hur mår Ni nu??? puss o kram ps.jag e på dag tre av min sista pergokur nu!!

• blondi75

Achwell.. Du e rolig du -5 gravtest?? jag tror faktiskt att du lugnt kan säga att du e gravid .

Lycka till på gynbesöket,du får rapportera sen! Kram på daj!! o förressten-japp tog min sista pergotablett idag.. äl spruta om nåra dagar..

Svar på tråden pergotime