• Missix

Prison Break!

Ikväll är det dags igen. Kl 21,00 på 5:an.
    Vi ska titta och dräggla över en av dom snyggaste killarna på tv! Samt få en timme att gå med spännande underhållning.

Så fram med haklappar och rondskålar tjejer.

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-21 18:41:39:
    Nej inte på 5:an ju... På tv3 är det ju... Sorry!!
  • Svar på tråden Prison Break!
  • Wkd chick

får se hur trean gör efter del 22 då?? det borde ju köra på med sesong 2 på en gång tycker jag iaf.. eller va tror ni?

• Licizzi

Jag hoppas det

♥ Älskar D o Cicci f. o5o726 ♥
  • slovenly

är det bara ja som vill att det ska va slut efter avsnitt 22? ja menar, serier som går lääänge brukar ju bli rätt urvattnade efter ett tag å den här är alldeles för bra för det!!! =)

• Wkd chick

hehe jo iof brukar kvaliteten sänkas ngt se bara på 4400 som e inne på sin tredje sesong men endå.. man kan ju hoppas att Prison break fortsätter bra å det kan jag tänkamig att det gör iaf efter det jag hört..... hehe

• Scrapmom

Slovenly: Tro mig, du vill INTE att det ska vara slut efter säsong etts sista avsnitt! ;)

Har för mig att Norges Tv3 (eller var det Danmarks?) börjar visa säsong 2 den 5/10

• Kenzie

Hörna ni måste hjälpa mig. Vår tv gick sönder förra veckan så jag missade avsnittet i måndags. Nu har vi äntligen fått en ny så jag slapp ha ångest ikväll också.
    Men vad hände förra avsnittet? Hur kom Michael ut från psyket??

• Scrapmom

Det var längesen jag såg det avsnittet så jag kommer inte riktigt ihåg, sorry.

• jasminen

Han satte fast en den vakt vars uniform han hade "lånat" då han kollade flyktvägen tidigare,sade att han misshandlat/bränt honom med nåt,sen kollade direktören upp det och hittade mutpengar och en klocka i vaktens skåp så han fick sparken och michael fick komma ut till de andra
    Vill minnas att det i stora drag var så...

• Anne74

En fråga bara: är det inte säsong 2 nu? Det gick ju i våras också.

Svar på tråden Prison Break!