• Missix

Prison Break!

Ikväll är det dags igen. Kl 21,00 på 5:an.
    Vi ska titta och dräggla över en av dom snyggaste killarna på tv! Samt få en timme att gå med spännande underhållning.

Så fram med haklappar och rondskålar tjejer.

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-21 18:41:39:
    Nej inte på 5:an ju... På tv3 är det ju... Sorry!!
  • Svar på tråden Prison Break!
  • Nadia

Jaa, det var det ju! :) Taaack för det.

• Nadia

Men va konstigt att de säger en webadress, som handlar om ja, fåglar såg d ut som när jag kollade snabbt.

• Licizzi

FBI agenten åkte dit till butiken för folk saknade butiksägaren o att kompisen saknades oxå..Kompisen hade tydligen sagt till nån att han skulle gå till butiken o se var butiksägaren höll hus..Dem hade anmält det..Så det tyckte FBI agenten var värt att kolla upp..O tydligen fick han napp..
    Jag bara undrar om dem kommer att åka fast nu, hoppas inte det..Annars blir det kanske lite långtråkigt..

♥ Älskar D o Cicci Bella f. o5o726 ♥
  • Asil1

Nadia

Dom skulle ju skriva hemliga medelanden till varandra på den där sidan... Sa han inte det? Eller jag kanske fattade fel.

• Nadia

Jo precis, det skulle vara ett forum där de kunde logga in och snacka. Men konstigt att de tagit ett namn på nåt som redan finns. Eller menar du att de skulle skriva meddelanden i den vanliga texten kanske? :)

• betti

Undrar om någon skrivit nåt litet hemligt meddelande som man kan hitta om man snokar!

• Ofelia

... och här finns ledtråden;
    http://www.fox.com/prisonbreak/europeangoldfinch/home.htm#
    Kolla under "US Southwest Sighting???"

Jag kopierar från forumet i ovanstående länk:
    "I went through the whole site after watching the episode and found nothing, but after looking again I found a post by "FISH 40" saying the following:

Bolshoi Booze 6/4
    Bastimentos 7/4

Bolshoi Booze is also one of Scofield's tattoos, and Bastimentos seems to be an island somewhere. In the tattoo, the letters appear to be numbers but I have no idea what it means."

samt: "Fish 40 (like scofield in his cell)."

Lurigt som alltid...

• Honey1982

kan berätta för er att Bolshoi Booze faktiskt ÄR en viktig sak längre fram i avsnitten 

• campanilla

oj jag tror ni har kommit langre i Sverige an har i Spanien... Kan inte vanta nog tills det borjar igen!

Svar på tråden Prison Break!