Inlägg från: Licizzi |Visa alla inlägg
  • Licizzi

Prison Break!

dem börjar visa det 22 för det är nya avsnitt av cityakuten som börjar kl 21

♥ Älskar D o Cicci f. o5o726 ♥
  • Licizzi

Japp, d blir väl till att ställa videon då, TJEJJJEN...

♥ Älskar D o Cicci f. o5o726 ♥
  • Licizzi

Har hört av andra som redan har tittat en bra bit in på 2a säsongen att det kommer att bli så mycket bättre o spännande, så håll ut..Jag håller ut iaf, bara jag får se Wentwort`s ögon så blir jag gladRäcka ut tungan

♥ Älskar D o Cicci Bella f. o5o726 ♥
  • Licizzi

Då var det dags snart då, o dubbelavsnitt oxå..Kan man bli lyckligare..tror inte det..

• Licizzi

Japp d stämmer, d e avsnitt 21 o 22, sista avsnitten på säsong 1..Spännande

• Licizzi

nej, det kan ju inte sluta såhär, dem måste rad upp detta med sk att vicepresidenten e död, fast det är han inte ju..o sen måste dem rentvå Lincoln fr domen, NEJ här är ju sååå mycket att reda upp..

• Licizzi

Jag menar såklart vicepresidenten´s bror o varför dem ville att han skulle vara "död" här är så många frågor men inga svar..

• Licizzi

snart börjar det..bara 33 min kvar...-)

• Licizzi

Oj, vad ni har skrivit!! Vad mycket har hänt..Kommer dem att kunna ta sig därifrån, det gå ju inte att springa fr polisen direkt..O Sara, hon får inte dö, hon ska ju vara ihop m Scofield ju.. Nej, dem får helt enkelt ta o byta ut 45 min ikväll kl 21 o visa PB ist..Vad tycker ni??

• Licizzi

Ja det undra jag oxå..Sandy85

Svar på tråden Prison Break!