Prison Break!
Tycker jag oxå.. ![]()
Tycker jag oxå.. ![]()
Japp, jag kommer oxå att vara onåbar i 2 h, men sen kommer man nog att vara rätt så trött i huvudet ![]()
Tessy: Jag har oxå hört att han är gay, men man vet aldrig om man kan lita på pressen..
Jag tror att säsong 2 har 22 avsnitt, men vet inte om dem kommer att sända avsnitten i sträck utan ett uppehåll, om det är de du menar??
Aha, DET vet jag inte..
Jävla mög, Veronica skulle ju inte dö ![]()
Här funkade tv 3 bra hela vägen ![]()
Jo jag har för mig att det stod så o sen under var det såna här prickar typ..
..............................
Aha, det e det kanske..
Var punkterna så i filmen?? Eller du improviserade? ![]()
Du e ju duktig!! ![]()
Äntligen måndag..Vad dagarna dem går..![]()
Jaha, så är helgen snart över!! Herregud vad veckorna dem går o bara 2 mån kvar till jul..
O så e de snart PB igen... ![]()
Inte jag heller men dem brukar ju visa en snabbglutt av vad som hänt sen förra avsnittet
Japp det var ännu ett spännande avsnitt, längtar redan till nästa måndag
Nu kallar bingen..sov gott ![]()
Wentworth e lika lång som min make, där ser man..
limfi: Jo men han e så snygg..*smask*![]()
Nej usch o fy, tycker inte Andreas W e snygg..Dem e inte lika varandra tycker jag..
Jippi!!
bara 44 min kvar
Just ja, PB ikväll hade jag totalt glömt bort..dagarna går så fort så man inte hinner med..
FBI agenten åkte dit till butiken för folk saknade butiksägaren o att kompisen saknades oxå..Kompisen hade tydligen sagt till nån att han skulle gå till butiken o se var butiksägaren höll hus..Dem hade anmält det..Så det tyckte FBI agenten var värt att kolla upp..O tydligen fick han napp..
Jag bara undrar om dem kommer att åka fast nu, hoppas inte det..Annars blir det kanske lite långtråkigt..