Inlägg från: Duckan74 |Visa alla inlägg
  • Duckan74

Sambolivet!!

1. Hur länge var ni tillsammans innan ni flyttade ihop? Inte länge, några veckor sen blev det en kasse grejer här och där och sen hyrde vi ut min lägenhet.
    2. Hur trivs du med det, vad e bra eller mindre bra? Trivs mycket bra. Idag är vi gifta.
    3. Hur delar ni upp alla sysslor, om ni nu gör det? Han lagar mat, oftast är jag den som städar, men han hjälper till. Allt med bilen sköter han. Lite så lever vi.
    4.Vad gör ni för att allt inte ska gå på rutin, hur peppar ni upp eran relation till er partner så inte dagarna ska kännas likadana? Inte mycket. Vi har jobbat ihop sen dag ett så det är svårt att inte få alla dagar att vara likadana. Vi går ut och äter, försöker resa. Nu är jag gravid och ganska tråkig.
    5. Hur har ni gjort med möbler osv..valt tillsammans el hälften dina o hälften partnerns? Blandat av våra gamla och sånt som vi köpt nytt.
    6. Vad är det jobbigigaste med att vara sambo? Det är nog att jag inte får inreda precis som jag vill. Att det inte är så städat som jag skulle vilja alla dagar i veckan. Inga stora bekymmer med andra ord.

Svar på tråden Sambolivet!!