• Maddevg10

V´s småkompisar

Hej hej småkompisar...

Agnes, Liam, Oliver, Viktor, Nikki osse Valter!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 18:32:23:
    Clara

• Svar på tråden V´s småkompisar
  • moffis

hihi tack för det, bra att ha gänget här.
    När börjar nu det med frälsis?
    Kanske kan vi vara här oss mig nästa gång? Vi kan ju se hur vädret är hihhhih
    Nu skall vi med babysim hålla på varje torsdag, oxå tror jag att det är frälsis på tisdagar så onsdagar är kanske en bra dag eller måndagar vad säger ni andra?????

• Maddevg10

Hihi...busigt...

Kan väl ta en vecka i taget o bestämma!?
    5e september, så det e veckan efter nästa!?

• sippelina

JA tack för inbjudan!!
    Kan va skönt ibland att vara lite färre =)
    Vi kan va hos mig osse nån gång! Bara man vet i förväg så man har nått att bjuda på!

• Maddevg10

Blir väl mer så desto mer våra små vill röra på sig...att vi träffas hemma hos varann menar jag, o det e ju mysigt!
    Kan ju turas om de som vill!

Tycker ju att det e kul med nya människor, känns bara som om vi i den "lilla" gruppen har lärt känna varann rätt bra, o det försvinner lite när vi e många.
    Men som sagt...lite av varje så funkar det nog bäst!

• moffis

Jag har tyvärr en tendens att bli tyst om det är för många, jag har lärt känna er som är på denna sida nu o jag tycker så mycket om er o känner ett stort förtroende. När andra sedan hänger med är jag rädd för att bli för personlig, o det blir mest ytligt snack. Jag känner att jag måste kunna lita på människor för att kunna öppna mig o ibland behöver man lufta sina lungor, livet är inte så lätt alla gånger att vara småbarnsförälder. Önskar o träffa er på denna sidan, övriga önskar jag o träffa när det är frälsis o annat. Men var o en får naturligtvis ha en egen åsikt, o detta var min. tycker om er alla o hoppas att vi kommer träffas många gånger i framtiden. stora kramar Annica o Oliver

• Lola2barnsmamma

Jag håller med.. det blev lite för många, vi kan ju träffa alla på frälsis och så! Och ta "egna träffar" =)
    Hoppas ni vet hur mycket jag gillar er alla..
    kram på er

• Maddevg10

Skönt att höra att vi tänkte lika om det här!

• Lola2barnsmamma

Vilken natt =/. Freddie har blivit jätte förkyld och sov jättedåligt.. Nikki sov gott, men efter att hon fått mat vid 5 så ville Freddie upp!! Jag känner mig som en sombie..
    Till råga på allt är Jonas hemma från jobb för att han är dålig i magen och har huvudvärk.. Dop imorgon och jag ska göra tårtor och måla vitrinskåpet idag!! Tur att farmor kommer =)

Jag tänkte höra med er om ni har lust och Freddie är frisk kan vi ta en träff här på måndag, jag har säkert en massa kakor och tårta över!!

Kram på er..

• Maddevg10

Gomorron!

Helkul här med...kom hem vid 1 inatt, Valter vakna vid 6 o har sen legat o snackat med oss i sängen!
    Gröten nere nu, så kanske kan vi ta en lur till snart...

Malin o Nelly kommer hit på mån fm, så det funkar inte riktigt. Tis ledig!

• Lola2barnsmamma

Vi kanske kan ta det på tisdag då.. Jag får ju se hur det är med mina barn! (Jonas inräknad) hihi

Svar på tråden V´s småkompisar