V´s småkompisar
Hej hej småkompisar...
Agnes, Liam, Oliver, Viktor, Nikki osse Valter!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 18:32:23:
Clara
Hej hej småkompisar...
Agnes, Liam, Oliver, Viktor, Nikki osse Valter!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 18:32:23:
Clara
Jag hoppar nog över frälsis imorgon. Vi är lite snoriga båda 2 och jag vill inte smitta någon. Tänkte kanske åka in en tur till malmö istället och shoppa lite, det behövs. det är så konstigt det verkar som om jag har fuktigt i garderoben för allting har krympt.
ja , du hihh jag har oxå haft översvämmning i min garderob för där passar inte ett endaste par byxor ,hihii. Ha så kul i malmö o lycka till med shoppingen.!!! kram
Undra om det e nån Ystads fukt som nästlas sig in hos oss...?
Maria...
Shoppa lugnt...eller nä gör inte det!!
Ska Ola med?
Vet ju att högt på Agnes önskelista står ett par snigelbyxor från pop...kanske e de på rea!?
Men hitta nu nåt fint till dig själv i första hand!!
Jag hänger gärna med till frälsis imorgon. Är det mellan 14-16?
Saluhallen imorgon då...vid 11.30 ni som kan o e friska!!
Mysigt idag! Är verkligen ett bra ställe ute på saluhallen, nu så länge som godingarna e så små!
Kanske ska ta date nästa onsdag oxå?
Då kan jag oxå.. Jag fick för mig att det var imorgon =/ haha, förvirrade jag!!
Jag tycker nästa onsdag låter bra!!
Men är det inte kyrkis då?
jo det är det, men ja kommer nog bara att gå på det i sövestad efterdet så somnar nämligen oliver, annars kanske man hinner äta en bit o sen gå till kyrkis, ja vet inte vad de små orkar, vad tycker ni?????
Ja just det...funkar på torsdagen för oss med!
Men kanske tror jag att vi hoppar kyrkisen tills musiken flyttat till tisdagen så det inte blir för mkt...känner att de blir rätt trötta o att det blir väldigt mkt intryck...
Så för att inte vela...så säger jag att jag tycker vi lunchar 11.30 på onsdag osse kan väl de som vill fortsätta till kyrkis? Det börjar ju inte förrän 14 ändå!?
Är det fint väder går jag gärna i skogen...