Inlägg från: Frannyfine |Visa alla inlägg
  • Frannyfine

Vi Som Äter Reductil :-)

hej..jag fick syn på er av en slump. jag har fått reductil utskrivet precis och ska börja om 2 veckor när jag trappat bort min nuvarande medicin färdigt..Min läkar epåstår att den hjälper en att gå ner i vikt? är det så vet ni det? funkar det alls eller är det som allat annat bara snack? jag skulle bliinnerligt glad om någon av er kan svaret på det för jag känner min högst skeptisk och jag vågar inte tända "hoppet ljus" för det kanske inte funkar alls..? Är det någon som tappat nåt av det?

• Frannyfine

jag är seriös så jag är inte bara nyfiken för nyfikenhets skull! jag är gärna med här och snackar om detta för det är ju alltif trevligt att bolla med andra om saker... Jag vågar tyvärr inte riktigt tro på att detta skulle hjälpa..framförallt inte hur. jag är en hetsätare nämligen som just nu inte..vad ska man kalla det.. befinner sig på psykisk topp här i livet kan vi säga och då äts det lite till..hm..nu blev jag snarare intresserad av detta reductil för innan så har jag varit likgiltig..tnkte att jaja dom hittar på och skriver ut saker...

• Frannyfine

Lady Tess skoja du?! jösses är väl det enda jag kan kommapå att säga hihi*nästan mållös*

• Frannyfine

öh min dr tog inga prover.... på vad? jag måste verkligen sova nu *typiskt* men jag återkomemr imorgon eller på måndag och pratar mer om detta det är ju nu hur spännande som helst! ps Lady Tess.....Stor kram så glad är jag för din skull fast jag inte känner dig ett dugg!

• Frannyfine

hm jag hålelr med föregående två talare i deras frågor...? men här inne är det nog ingen såvitt jag har förstått som har så lång erfarenhet att man vet...eller?

• Frannyfine

blev galen på att vi inget vet så jag startade en tråd som heter : nån med erfarenhet av Reductil
    så om vi får lite info kan vi älta vidare sen eller hur? hhi

• Frannyfine

ingen där som svarar..än iallafall. mitt tålamod är dessutom urkass när jag är nyfiken så vad göra..? hihi

• Frannyfine

hihi det är ingen som skrivit ett svar i den andra tråden.. SandraS hittade du den?

Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)