• Lady Tess

    Vi Som Äter Reductil :-)

    Eftersom den gamla Reductil tråden är borta så startar jag en ny!

    Vi som äter Reductil eller är nyfikna på att göra det kan stötta och följas åt i denna tråd

    Reductil är ett Viktminsknings läkemedel som skrivs ut av läkare.

    Vi som följs åt i denna tråden är seriösa och följer det våra läkare sagt


    www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt....

    Så nu kan vi bara kämpa kämpa och kämpa 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-24 15:34:10:
    Denna fungerar förhoppningsvis bättre!

    www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp&DocTypeID=7&UserTypeID=2
  • Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)
  • Lucifer

    jag har stått i kö för att få reductil när jag bodde i Falun, kanske ska ta upp det med läkarna här i Iggesund också ?

  • Coockie

    Hej kikar in här..är så nyfiken på hur det funkar med reductil för er andra.... jag vet att det inte är finta att fråga vad nån annan väger...MEEEEN.....frågar ändå. Själv väger jag 88kg o är 168 cm...undrar om min läkare skulle skriva ut eller inte till mig?????

    nyfiken sanne

  • Lady Tess

    Coockie- Det tror jag att dr. kommer att göra, vägde några kilo mer än dej och är 1,72 cm.

    Spännande att höra....

  • Frannyfine

    hej..jag fick syn på er av en slump. jag har fått reductil utskrivet precis och ska börja om 2 veckor när jag trappat bort min nuvarande medicin färdigt..Min läkar epåstår att den hjälper en att gå ner i vikt? är det så vet ni det? funkar det alls eller är det som allat annat bara snack? jag skulle bliinnerligt glad om någon av er kan svaret på det för jag känner min högst skeptisk och jag vågar inte tända "hoppet ljus" för det kanske inte funkar alls..? Är det någon som tappat nåt av det?

  • Lady Tess

    Jag har ätit i en vecka och 2 dagar nu och på en vecka tappade jag 3,8 kg så min låga brinner för fullt!!!

  • Frannyfine

    jag är seriös så jag är inte bara nyfiken för nyfikenhets skull! jag är gärna med här och snackar om detta för det är ju alltif trevligt att bolla med andra om saker... Jag vågar tyvärr inte riktigt tro på att detta skulle hjälpa..framförallt inte hur. jag är en hetsätare nämligen som just nu inte..vad ska man kalla det.. befinner sig på psykisk topp här i livet kan vi säga och då äts det lite till..hm..nu blev jag snarare intresserad av detta reductil för innan så har jag varit likgiltig..tnkte att jaja dom hittar på och skriver ut saker...

  • Frannyfine

    Lady Tess skoja du?! jösses är väl det enda jag kan kommapå att säga hihi*nästan mållös*

Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)