Inlägg från: Almeli |Visa alla inlägg
  • Almeli

Vi Som Äter Reductil :-)

Ok jag sällar mig till er äter åxå desa 15mg just nu tycker det funkar kanon gått ner 13kg sen i maj .nu går det lite segt men det går ju o perioder känns det som viktminskningen.
    måste boka ny tid hos ssk då jag tatt ut sista gången på mitt recept suck sen är det ny period så dyrt blir det åxå .

• Almeli

Hej alla ni andra jag har lite ångest skall till vc på torsdag för vikt å bt och har typ bara gått ner ca 3kg sen sist jag var där i juni.E det ok resultat???känns som dom väntar sig mer hatar att stå på vågen alltså och vad det gäller cm har jag ej tatt nån sen sist.Vad är normalt att gå ner per mån???totalt har jag gått ner ca 6kg sen jag började i maj.Ville bara kolla med er andra motionen har det vart sådär med kan jag säga men skall ta tag i den biten nu.Nån som har svar.

• Almeli

Hej hopp vägde mig idag på vc gått ner 4kg sen 25juni ssk tyckte det ett bra resultat och jag får väl hålla mde henne.
    Mitt tryck var perfekt så nytt recept fick jag åxå så nu jäklar skall det tas nya tag nu när sommaren e över.
    Jag började på ev startvikt som va 102.7!!!Jag är 176 cm men jag tog ca 5kg själv med GI metoden.Kul att se att vi e ett par st som kämpar tillsammans med dettalycka till.

Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)