Inlägg från: lilla bebis |Visa alla inlägg
  • lilla bebis

Vi Som Äter Reductil :-)

Kämpa vidare franny!
    Ska inte du tillbaka till dr om en vecka? Be dom öka till 15
    många lyccka till och kramar från Anna som vet hur det känns!

• lilla bebis

Startvikt tisdagen den 12 september 2006!!
    89,6/165cm

• lilla bebis

Katja Lycka till hoppas det blir bättre! Jag har startat med 10 mg och får se vad som händer! Kram

• lilla bebis

Hej tjejer
    Min andra dag är snart slut Har kekat R i två dagar som sagt..märker inget speciellt...förutom att jag inte varit sötsugen och varit mer hungrig
    Kan bero på omställningen från att ha levt ett dåligt liv och sen motionera mer ,räkna points exakt..doktorn sa att jag skulle fortsätta på´vv...rätt ont i skallen har jag haft oxå..Har druckit massor med vatten och äter 5 gånger om dagen som doktorn sa!

Kram

• lilla bebis

Bani: tror att med den på X så kan man inte äta något fett då blir man jätte dålig i magen..läs om den på www.google.se

• lilla bebis

Indus: Hoppas det ordnar sig!
    Jag var hos doktorn och blev väldigt bra bemött
    sjukt att dom inte kan ha samma trevliga läkare landet runt
    Jag har ätit R sen den 11 september och vet inte ifall det hänt något än
    Ska väga mig idag
    Lycka till!
    Kram Anna

• lilla bebis

Indus!
    Tack snälla jag återkommer ikväll!

• lilla bebis

Hej hade vägning i dag jag känner mig super nöjd fast jag var as hungrig första två dagarna! Ville bara se om det hänt något sen i måndags så jag smet in på vc och lånade vågen!

Kämpa vidare allihopa
    många kramar

• lilla bebis

Lady tess!!
    Hur går det för dig?? Jag känner mig pigg och är inte alls lika hungrig längre! Sötsuget är som bortblåst

• lilla bebis

Hej alla gsuper duktiga!! Jag har ätit R i tre veckor och tappat 3 kg inget super ras om man kikar på er andra!
    Jag ville att doktorn skulle öka till 15 mg igår men han sa att man bara gör det om man inte tappat 2 kg på 4 veckor...
    Men jag kommer i mina byxor igen och det känns super skönt

• lilla bebis

Nananas:
    Tror att det är en nackdel eftersom R har som biverkning attt hjöja BT...Men å andra sidan har ju många av oss med extra kg lite högre BT därför borde dom tänkt på det med R menar jag...
    Lycka till..
    Anna -7 kg

• lilla bebis

nananas:
    Motionera och ät bra kost..hoppas allt går bra

Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)