Alyssa skrev 2006-11-09 09:53:48 följande:
Lady Tess!! Fy vad tråkigt med pluss, men har du inte tränat? Du kanske bygger muskler därav plusset? Ge inte upp!! Du kanske behöver ändra om din kost också. Har du provat GI eller VV?Jag kör själv med GI nu och tycker att det funkar bra. Ät lite men ofta istället, fick tips av en bodybildare som äger en butik här i stan. Han sa att när han ligger i hårdträning så kanske han äter mellan 8-11ggr per dag.Jag äter verkligen lite men kanske 6-7ggr per dag, inte mat alltid då men mellanmål också.
Ellihur skrev 2006-11-09 14:01:26 följande:
Ladytess...Kolla me din läkare, du måste ju få ökad dos.....Du får INTE ge upp. Kämpa på....Om du har svårt med kosten så be om att få träffa en dietist som kan skriva en personlig "meny" som du kan följa slaviskt.VIKTIGT är att äta nyttiga mellanmål, som Alyssa sa.Känner du mycket hunger och sug?Tränar du?Äter du mycket mejeriprodukter?Äter du mycket "fet" nyttig mat, tex Avacado, Majs eller oliver?Eller har du bara tappat motivationen?Snälla berätta, så kanske vi kan hjälpa....Bamsekramar /EllihurP,s vad gillar du min nya presentationsbild på min Saga?
Nä det är nog så enkelt att jag hoppats så på att tabl. ska göra allt jobbet åt mej........
Men nu har jag börjat gå ut och gå och tänka mej för en x-tra gång.......
Ge upp?????
NNNÄÄÄÄEEEEEE............................

Kram