Ang Stockholmslag.
Om gnaget är ett sthlmslag eller inte är ju rätt svårt att svara på. Som sagt, det grundades i sthlm, men alla matcher spelas utanför. Hade jag vart gnagare så hade jag vart mer stolt över att vara solnabo, få spöa storsdagslagen osv.... dom gångerna man lyckas med det iaf.
Jag kallar förvisso alla matcher mot gnaget för derbn för att det ligger så nära.
Allt är iaf en smaksak.
Den 12:e oktober får vi se om bajen får tillbaka sina 3 pinnar, det vore ju grymt spännande
Då är dom ensam 3:a med 34p, dvs 5p bakom elfsborg.
Tycker inte laget i sig ska straffas, för det var ju knappast dom som gjorde nå fel (förrutom att dom spelade grymt kass :-P) så jag tycker att 250 000kr borde räcka mer än väl för det som hände.
Tror att gnagets vändning har kommit nu efter totalförnedringen iaf. Nu blir det en hel del tänka om dom skulle få ett mål emot sig, och då är det kört.
Elfsborg blir nog svårt att rå på i år, det enda posetiva i det hela är att bajen fortfarande ska möta dom på hemmaplan och har det avgörandet i sina egna händer. En ev vinst där och det kan skilja 2p. Allt kan verkligen avgöras i sista matchen i år, SKIT KUL!!!!
/Crille.... En bajare som skäms för det ett gänga jävla puckon gjorde i derbyt mot dif.