• mammutten81

    varning för comhem

    Vi har haft dom sedan 97, men då hette de annorlunda.

    Ibland har vi haft problem med telefonen, men det visste man ju om, eftersom de uppgraderar systemen nu när det fortfarande är relativt nytt.
    Men ringer man så får man kompensation.

    Och med pay per wiev, man måste ju helt ringa en kvart innan, minst, och det stod det ju i avtalet.
    Om man ska hinna.
    Jag har ringt typ 5 minuter innan en gång och fick då missa typ 5 minuter, men det ä rju tekniken.

  • mammutten81

    TS, men det kan ju varit tekniken, sa ni inte till?
    På vår faktura drog de bort kostnaderna.

  • mammutten81

    vad synd att ni drabbats så mycket.

  • mammutten81

    Acidflash, min sambo frågade också dom om varför man inte fck någon inf om tv3 och ztv, han fick samma svar.
    Lureri faktiskt!

  • mammutten81

    Acid, min sambo ger sig aldrig och till slut fick vi snack amed höjdarna, eller ja,sambon då.
    Och han var så jäkla dryg och sa att de hade rätt att göra så!
    Sambon sa då att de borde ju informera kunderna, man har ju inte deras tjänster gratis direkt!
    Men chefen tyckte inte att de gjort något fel överhuvudtaget.
    Och som sagt, dryg var han, inte det minsta trevlig.

  • mammutten81

    jag tror de flesta är likadana, alla har sina brister, man måste bara tjata och tjata och tjata för att få rätt kompensation.
    Men vem orkar.

  • mammutten81

    Annmarie, eller hur.
    VARJE gång det varit något har sambon först snackat med kundtjänst, sedan bett om en chef och sedan gått vidare.
    Vi har som tur är fått byta ner oss två gånger, men inte helt smidigt.

Svar på tråden varning för comhem