• AnnMarie

varning för comhem

Kan förstå vad du menar men bara problem med dem. Jag bara väntar till våra 16 månader har gått sedan ska jag säga upp skiten. Usch, vad irriterade att missa början och slutet av filmen. Vi har varnat alla som vi känner för att använda dem för det är bara krångel med dem. Jag ska inte ta över din tråd och skriva varför för det finns mycket att berätta om dem. Uscha säger jag bara om dem.

• AnnMarie

Vi tog större utbud på tve för att vi ville ha bättre bild. När de väljer att ta bort de kanaler som vi tog för bättre bild så ringer jag och frågar om det går att gradera ner sig till smal. Men det får jag reda på klart och tydligt att det inte går för vi har bundit oss till medium. Men hallå vi sa ju till dem att när vi skaffade kanalerna att det var mest för bildens skull. Så nu står vi och betalar 159 kr i månaden i ca 16 månader till för något vi INTE använder. Tror vi har använt digitalboxen i ca 5 timmar och vi slår av och på den varje gång nu.

Hade de då inte kunnat talat om för oss att vi skulle ha tagit smal först för att sedan uppdatera vidare men INTE då. Så nu håller vi på att bråka med dem för att vi ska antingen få gå ner till smal eller säga upp skiten. Förlåt det blev långt

• AnnMarie

Hoppas du förstod allt det röriga.

• AnnMarie

Blueblood: Visst är det irriterande? Jag blir så arg när jag tänker på det alltså. GAH!!! Önskar så att comhem kunde lyssna på en för de förlorar ju kunder på att vi redan kunder pratar dåligt om dem. Varför inte göra oss nöjda så får de fler kunder.

• AnnMarie

Usch, jag säger bara BLÄ för comhem. Jag hade blivit tokig om jag hade missat en match som man hade sett fram emot. Hoppas att du krävde att få se x antal matcher gratis en tid framöver. Man kan ju försöka.

• AnnMarie

smurfis75: Gah då hade jag blivit tokig. Jag hade fasiken ringt flera gånger och pratat med någon annan tant/gubbe där alltså. Mm man tycker verkligen att de skall anställa fler.

acidflash: OT: inte lätt när det är svårt... tihi... men det var ju en snygg översättning från svenska till killspråk

• AnnMarie

SerAfiM: Vad ska man skriva då? hur värdelös dem är? Ska in och titta på länken

• AnnMarie

SerAfiM: Hehe det kanske är så. Fast när vi har beställt så har vi fått sett hela filmen. Skämt och sido man ska väl inte missa en början, mitten eller slutet av en film bara för att de inte kan hantera sin knappar på jobbet. Jag önskar så att vi hade tagit small från början. Då hade man inte haft detta med dem nu. Fast man bör fasiken få byta ner sig om man inte är nöjd med det som de ger en. Gah, när desas månader har gått så kommer de att ryka fortare en kvikt kan jag lova.

• AnnMarie

SerAfiM: jag ska skicka iväg jag också. Men jag har ju inga datum på när jag har pratat med dem. Det är ju det som är problemet. Vad arg man blir på sig själv när man inte skriver ner sånt.

• AnnMarie

SerAfiM: Jo för hade det mött oss på vägen nu genom att låta oss gå ner på small så hade vi säkert varit kvar hos dem som kunde efter dessa månader. Vilket jag idag inte kommer att vara. Hur många månader har du kvar med dem? Ja det kanske man skall göra. Jag sa till sambon att skulle de lägga in typ tv4 fakta och någon till kanal så skulle jag kunna betala de där 159 kr i månaderna med glädje (då var det en bra kanal). Men nä, vi ska få vänta i evigheter och så och betala samma förbaskade summa fast vi inte har samma utbud.

• AnnMarie

Carolina1979: Åh precis som oss.. att man inte få byta ner sig. Visst blir man tokig? Åh du förklarade deras kundtjänstpersonal perfekt kan bara hålla med dig.

Tänk om de ändå kunde möta upp oss kunder och ge oss det vi vill ha istället för att göra att vi inte alls vill vara kunder hos dem. GAH!!!

SerAfiM: Jo det är sant, ska ta och maila imorgon när man har några timmars sömn i kroppen. Det blir nog ett långt och fint mail till dem.

mammutten81: Jo, vem orkar. Men någon måste ju orka bråka på dem så de fattar, vi kanske ska samla ett gäng tjejer härifrån och se till så de lyssnar, speciellt när vi är riktigt PMSiga. Oj oj, gubben skrattade när jag sa det till honom.

• AnnMarie

mammutten81: Jaså det går att byta ner?! Åh då vet jag en som sitter i telefon imorgon *räcker upp handen ivrigt* Här ska det bytas ner alltså. Nu funderar jag på sängen så man får sova lite. Sedan ska jag ta itur med comhem imorgon. Återkommer med info om det går eller inte.

• AnnMarie

SerAfiM: har du hört något på det du skickade iväg? jag sitter och knåpar fortfarande på det jag ska skriva.

Svar på tråden varning för comhem