• Anonym (Pluggen?)

ni som anv. butplugg...

Jo, jag är väl efter 3 barnaföslar lite som globen känns det som. Det hjälper inte hur jag än gör knipövningar och allt man kan tänka sig.. Min man har inte klagat, men jag känner mig som en sopsäck eller nåt. (4år sedan sissta förlossningen)

Jag har hört att man kan anv. butplugg för att det ska kännas trängre när man har sex... Är det nån här som testat detta, och hur funkade det i så fall? Sitter den där den ska, eller får man hålla på och fippla med den för att den ska sitta kvar? Nån som har koll på vilken storlek man ska ha i så fall? (inte direkt oskuld där bak heller;) )

Vore jättetacksam för svar!!!!!!

• Svar på tråden ni som anv. butplugg...
  • Anonym (hihi)

Dina muskler där bak håller pluggen på plats då den är formad så muskeln ska kunna knipa den på plats dock om det hjälper din vagina att kännas tightare tror jag inte.

• Anonym

Om den inte får vaginan att kännas trängre, vad är då en butplug till för? Alltså, vilken funktion? Ska det vara skönt?

• Anonym

Jo, visst känns det trängre om det även finns något där bak. De tycker min sambo iaf, dessutom så upplever jag själv att jag blir mer fylld.

Vi har precis köpt en plugg och testat vid "dubbel" just för att slippa hålla en stav/dildo. Visst fungerar det hyfsat, den har liksom ploppat ut någon gång, men på det stora hela är det ok. Men samtidigt så känns det inte som att det skulle vara en bra lösning i längden. Analdelen i sexet är ju en krydda, för oss iaf, inget som blir varje gång.

Men innan du testar ska du ju veta om du gillar anal stimulering. Det är nog inget för den som inte gillar känslan av något i analen.
    Hur mycket thightare det känns beror ju på hur grov den är också.

• Anonym

Jo, analplugg är skönt i sig, tycker iaf jag. Men det är ju faktiskt inte alla som gillar anal stimulering.

För mig känns allt mer om jag har något i analen också. Kuken/dildon i fittan känns mer, stimulans av klitoris känns mer, plus att dildon/pluggen/kuken i analen också är skön.

• Anonym (Pluggen?)

Tack för svaren!!

Jo, visst gillar jag analt annars oxå... Och som sagt... Gubben har ju aldrig klagat, men det vore kul att överraska honom lite...

Jag har kollat lite på olika sidor, men det finns ju så olika storlekar... Jag har frågat vad han har för omkrets, men det vill han inte mäta kan annars tänka mig att det vore lagom... han är normal... inte liten och inte gigantisk...

• Anonym

Mitt tips skulle nog istället vara knipkulor eftersom de gör att du blir "trängre"

• Anonym (Pluggen?)

Testat kulor, och allt möjligt! Men börjar att ge upp på sånnt nu efter dessa år...

• Anonym (pluggad)

Nja, när min sambo använder plugg och vi har vaginalt sex så känns det kanske lite tightare, men inte nån extrem skillnad.
    Det finns en annan poäng med att plugga därbak och det är att penis trycker lite mer på din slidas framvägg och stimulerar g-punkten. Skönare för dig alltså :)

Vi har annars börjat köra mer och mer analt samlag. Läste ett tips här på FL som funkar rätt bra, och det är att nån av parterna stimulerar klitoris samtidigt, men slutar precis innan det skall gå. Upprepa och upprepa. Med lite träning kan du till sist få orgasm enbart genom den anala stimulansen och av min sambos reaktion att döma är den mycket intensivare och djupare.

• Anonym (Pluggen?)

jo, att stimulera klitoris samtidigt det brukar vi göra... det är ju även x-tra skönt för gubben när han är i rätt hål oxå om man säger så... det kniper ju x-tra när jag får orgasm då... men det vore så skönt att bara kunna slappna av och njuta utan att behöva smeka sig själv hela tiden...

• Anonym

Vi har en butplug å jag brukar ha den där bak å det känns MYCKET trängre då Riktit skönt å killen håller med. Blir väll att man spänner sig på någe sätt. Rekommenderas iaf

• Zhara

Jag skull vilja ha en buttplug med vibration... mmmmm
    måste nog köpa en så!!

• Anonym (Pluggen?)

Ja, det blir nog att beställa en...
    Funderar fortfarande på storleken bara... hummm...

SNÄLLA! kan inte någon hjälpa mig med det???? Jag har ju absolut ingen aning om vilken omkrets jag ska ta!! Ni kan ju vara anonyma!!

Tack på förhand!

• Master J

Buttplugg finns i en trevlig version som kan pumpas upp och dessutom har inbyggd vibrator. Rent av himmelsk måg jag påstå. Funkar även perfekt för män!

• Helixa

Hej!
    Varför inte köpa en som man kan pumpa upp?? Vi har en sån och den är helskön =) Ibland vill man ju ha den större o ibland mindre...

• Anonym

Var hittar man en så uppumpbar, älskar min plugg verkligen, men det där med att kunna pumpa upp den verkar som en bra grej. Ibland vill man ju ha lite mer så att säga.

• Anonym (Pluggen?)

Har varit ute och kollat lite...
    Är det inte jobbigt att en "slang" hängande mellan benen som det blir på de pumpbara??? Får för mig att det skulle kännas ivägen, och joxigt...

• elimo
    När jag använder plugg och vi har vaginalt sex så tycker jag att det känns tightare och jag får hårdare och skönare orgasmer. Har även ibland fått fontänorgasm på detta sätt.
  • Anonym (Medium)

Köpte min första nyss. Metall med lila hjärtformad sten. Medium. Funkar bra. Även om jag valde Large av den modellen skulle kuken vara grövre ändå. 
    Sen finns det många större ändå till groteska. 

• Gaskarl
    Anonym skrev 2006-08-28 10:53:17 följande:

Om den inte får vaginan att kännas trängre, vad är då en butplug till för? Alltså, vilken funktion? Ska det vara skönt?

Precis så.
  • Gaskarl

Är du osäker så prova äpple, då slipper du slangar också.. ????

Svar på tråden ni som anv. butplugg...