Inlägg från: Anonym (Pluggen?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pluggen?)

ni som anv. butplugg...

Jo, jag är väl efter 3 barnaföslar lite som globen känns det som. Det hjälper inte hur jag än gör knipövningar och allt man kan tänka sig.. Min man har inte klagat, men jag känner mig som en sopsäck eller nåt. (4år sedan sissta förlossningen)

Jag har hört att man kan anv. butplugg för att det ska kännas trängre när man har sex... Är det nån här som testat detta, och hur funkade det i så fall? Sitter den där den ska, eller får man hålla på och fippla med den för att den ska sitta kvar? Nån som har koll på vilken storlek man ska ha i så fall? (inte direkt oskuld där bak heller;) )

Vore jättetacksam för svar!!!!!!

• Svar på tråden ni som anv. butplugg...
  • Anonym (Pluggen?)

Tack för svaren!!

Jo, visst gillar jag analt annars oxå... Och som sagt... Gubben har ju aldrig klagat, men det vore kul att överraska honom lite...

Jag har kollat lite på olika sidor, men det finns ju så olika storlekar... Jag har frågat vad han har för omkrets, men det vill han inte mäta kan annars tänka mig att det vore lagom... han är normal... inte liten och inte gigantisk...

• Anonym (Pluggen?)

Testat kulor, och allt möjligt! Men börjar att ge upp på sånnt nu efter dessa år...

• Anonym (Pluggen?)

jo, att stimulera klitoris samtidigt det brukar vi göra... det är ju även x-tra skönt för gubben när han är i rätt hål oxå om man säger så... det kniper ju x-tra när jag får orgasm då... men det vore så skönt att bara kunna slappna av och njuta utan att behöva smeka sig själv hela tiden...

• Anonym (Pluggen?)

Ja, det blir nog att beställa en...
    Funderar fortfarande på storleken bara... hummm...

SNÄLLA! kan inte någon hjälpa mig med det???? Jag har ju absolut ingen aning om vilken omkrets jag ska ta!! Ni kan ju vara anonyma!!

Tack på förhand!

• Anonym (Pluggen?)

Har varit ute och kollat lite...
    Är det inte jobbigt att en "slang" hängande mellan benen som det blir på de pumpbara??? Får för mig att det skulle kännas ivägen, och joxigt...

Svar på tråden ni som anv. butplugg...